۰
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از قاضی‌زاده‌هاشمی توقع داریم توقیف اموال مقصران قرارداد با ویلموتس را تا انتها پیگیری کند و نگذارد این پول سنگین از حساب ملت به حساب یک مربی مفت‌خور واریز شود.

خبرورزشی/ علی جوادی ؛ آن روز‌های سیاه را هرگز از یاد نبرده‌ایم. روز‌هایی که فدراسیون فوتبال، نخواست رفتار کی‌روش را کنترل کند و چوب این تصمیم اشتباه فدراسیون را فوتبال ما خورد. کی‌روش به لبه پرتگاه برده شد... و بعد هم رفت. فدراسیون برای آنکه کمی محبوبیت به دست بیاورد به جمع مخالفان کی‌روش پیوست و بلافاصله پس از آنکه با ویلموتس قرارداد امضا کرد، به او آموخت که درباره فوتبال تهاجمی حرف بزند و بگوید آمده سیستم دفاعی کی‌روش را پاک کند. رئیس وقت فدراسیون فوتبال، آن روز‌ها آنقدر غرق پروژه «کی‌روش‌زدایی» شده بود که فراموش کرد متن قرارداد با ویلموتس را بخواند. قراردادی که دودمان فوتبال ما را به باد داد و هزینه‌ای روی دست فوتبال ما گذاشت که از بودجه یک سال کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک ما هم بیشتر است. 

حالا یک فاجعه بزرگ رقم خورده و همه مضطرب و دل‌نگران منتظریم سکانس غم‌انگیز و طولانی این فیلم تمام شود. دوشنبه‌شب قاضی‌زاده‌هاشمی از این گفت که امضاکننده قرارداد یعنی رئیس سابق فدراسیون فوتبال که به بهانه پزشکی استعفا داده، باید از حساب شخصی خود این پول را پرداخت کند. او گفت «رئیس سابق فدراسیون فوتبال باید ممنوع‌الخروج شود و توقیف اموال نه به نام فدراسیون فوتبال که باید برای شخص او صادر شود.» ما کاملاً موافق این پیشنهاد هستیم. بگذارید یک بار مدیران تبعات تصمیم‌های افتضاحشان را از حساب و جیب شخصی پرداخت کنند تا بدانند مردم چه می‌کشند. ما از قاضی‌زاده‌هاشمی توقع داریم این مورد را تا انتها پیگیری کند و نگذارد این پول سنگین از حساب ملت به حساب یک مربی مفت‌خور واریز شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی