نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد، تیمش آماده رویارویی با پرسپولیس است.

به گزارش خبرورزشی، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: با آمادگی کامل برای بازی مقابل پرسپولیس به زمین می‌رویم. در این چند روز بچه‌های ما از نظر ذهنی و بدنی ریکاوری شدند و مطمئنم که می‌توانیم روند خوب‌مان بعد از تعطیلات را حفظ کنیم. 

وی در پاسخ به این سؤال که «روند خوب سایپا و هشت مسابقه‌ای که این تیم شکست نخورده است، چرا از ابتدای لیگ اتفاق نیفتاد؟»، تصریح کرد: این موضوع دلیل دارد. 17 بازیکن خیلی خوب از سایپا جدا شدند و در تیم‌های بالای جدول بازی می‌کنند و ستاره هستند. جایگزین آنها بازیکنان جوانی شدند که اصلاً در لیگ بازی نکرده بودند. کدام تیم است که بازیکن 19 ساله‌اش 18 بازی 90 دقیقه‌ای داشته باشد. این موضوع احتیاج به زمان داشت و یک نیم‌فصل نیاز داشتیم تا پخته‌ شود. تیم ما قبل از تعطیلات کرونا روند خوبی پیدا کرد و مطمئناً هرچه قدر بگذرد بهتر می‌شویم و سال‌های آینده خیلی بهتر بازی خواهیم کرد. بچه‌های ما با تمام توان تمرین می‌کنند و ما را خیلی برای آینده امیدوار می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه بازی با پرسپولیس حکم مرگ و زندگی را برای آنها خواهد داشت، گفت: فوتبال مرگ و زندگی نیست و مسائلی خیلی مهم‌تر از آن هم وجود دارد. بازیکنان ما جوان هستند و برای آینده خود خیلی تلاش می‌کند و این موضوع کار ما را خیلی ساده می‌کند. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و بازیکنان بزرگی دارد و ما می‌دانیم بازی کردن مقابل چنین تیمی سخت است. آنها احتیاج به تعریف من ندارند و چهار سال است که پشت سر هم قهرمان شده‌اند و ما باید با تمام توان بازی کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که کدام یک از هفت تیمی که در خطر سقوط قرار دارند سقوط می‌کنند، گفت: پیش‌بینی سخت است. همه بازی‌ها سخت است و فکر می‌کنم تیمی که همه تمرکزش را بگذارد و با تمام توان زحمت بکشد، موفق می‌شود. آرزوی من این است که بازیکنان ما مثل بازی‌های گذشته تا لحظه آخر تلاش کنند و مطمئنم که خدا هم کمک‌مان می‌کند و می‌توانیم نتیجه بگیریم. ما یک تیم جوان راهی مسابقات کردیم و من به‌عنوان یک مربی جوان برای اولین سال ریسک بزرگی کردم و خیلی از مربیان باتجربه گفتند که این کار را نکنم. اعتقاد من این بود که در سایپا باید چنین مسیری را می‌رفتیم و مطمئنم که سال‌های آینده همه متوجه می‌شوند که ما چه کاری کرده‌ایم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی