۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بلایی که ویلموتس سر فوتبال ما آورد، مصداق کامل سوءاستفاده از «مفر»‌های قانونی است و تابلوی تمام‌نمایی از شیادی، از دغلی، از کلاهبرداری و از زیر پا گذاشتن وجدان کار! چیزی که نه ویلموتس دارد و نه وکلای او که در اصل شرکای اویند.

خبرورزشی/ اردشیر لارودی؛ هنوز هم در باور من و امثال من نمیگنجد! هنوز هم با پدرسوختگی ۱۷۹ میلیارد تومانی مرد - شما بخوان نامرد - بلژیکی کنار نیامدهام! تا وقتی که هستم نیز با این کلاهبرداری و با آن خام‌طبعی و «هالووار» عمل کردن، کنار نه آنکه نمیآیم، بلکه نمیتوانم و نمیخواهم که بی‌خیالش باشم!
بلایی که ویلموتس سر فوتبال ما آورد، مصداق کامل سوءاستفاده از «مفر»‌های قانونی است و تابلوی تمام‌نمایی از شیادی، از دغلی، از کلاهبرداری و از زیر پا گذاشتن وجدان کار! چیزی که نه ویلموتس دارد و نه وکلای او که در اصل شرکای اویند!
فقط همین نیست! در کنار این فریبکاری که ضریب ۵ و ۴ هم دارد، باید یادی کرد از آن‌ها که با سادهدلی و ناکوشا بودن خود- ذاتی یا اکتسابی- مددکار مارک ویلموتس شدند و کار‌های او را تسهیل کردند!
آری، آن‌ها که ۱۲ سال است کشتی بدون کشتیبان فوتبال را با ناشیگری و نابلدی به بزرگ‌ترین سنگ‌ها میزنند و باعث غرق شدن این سفینه ناخدا از دست داده، شدهاند! دو قرارداد با دو مربی بسته‌اند، یکی از یکی بدتر! پس ببینید در سایر امور، چه بلایی و چه بلا‌هایی بر سر فوتبال آوردهاند! این همه شکست‌های چپ اندر قیچی، این همه حذف شدن‌های سریالی، این همه پسرفت به جای پیشرفت و...
فوتبال ما، خیلی پوست‌کلفت است که با این همه ناشیگری مزمن، هنوز افتان و خیزان چپ و راست میغلتد و ادای مبارزه را درمیآورد! «شرمی از مظلمه خون سیاوشش باد»!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی