نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس فوتبال گفت: پرونده ویملوتس روزگار فوتبال کشورمان را سیاه کرده است و متاسفانه در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم کسی را نداریم که از حق و حقوق‌مان به خوبی دفاع کند.

به گزارش خبرورزشی، غلامحسین پیروانی در مورد شرایط برگزاری لیگ برتر نوزدهم اظهار داشت: لیگ نوزدهم لیگ بدی نبود. مسابقات خوبی هم شاهد بودیم، اما غیبت تماشاگران به خاطر ویروس کرونا از جذابیتش کم کرد و مسابقات در ورزشگاه خالی خیلی دلچسب نبود با این حال به نظرم سازمان لیگ کار خوبی کرد که مسابقات را تعطیل نکرد و بازی‌ها از سر گرفته شد.
وی در مورد اینکه به جز پرسپولیس که قهرمان شد کدام تیم‌ها فوتبال خوبی ارائه می‌کردند گفت: استقلال و سپاهان هم تیم‌شان خوب بود و فوتبال خوبی را انجام می‌دادند، البته سپاهان در این اواخر دچار مشکلاتی شد. فولاد خوزستان هم تیم بدی نبود.
سرمربی اسبق فجرسپاسی در مورد تغییرات زیاد سرمربیان در لیگ برتر نوزدهم عنوان کرد: اینکه باشگاه‌ها پای مربیانی که ابتدا انتخاب کردند نایستادند ایراد بزرگی بود. با این حال فکر می‌کنم، چون مدیران عامل خودشان در حاشیه امنیت نیستند سرمربیان را تغییر می‌دادند، زیرا ممکن بود اگر مدیران سرمربیان را برکنار نمی‌کردند ممکن بود خودشان تغییر کنند.
پیروانی تصریح کرد: تغییرات مدام سرمربیان کار قشنگی نیست. ضمن اینکه برای داشتن تیم قوی باید پول هم باشد. تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم با وجود اینکه تیم‌های خوبی بودند، اما به دلیل اینکه مهره‌های تاثیرگذاری نداشتند سقوط کردند. خود سایپا هم تیم خوبی بود و فوتبال قشنگی بازی می‌کرد، اما بازیکن تاثیرگذار نداشت.
وی در مورد قانون ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی در فصل آینده لیگ برتر اظهار داشت: در این شرایط که فوتبال ما با خارجی‌ها دچار مکافات شده کار بدی نیست، اما به نظرم جذب بازیکنان درجه اول خارجی خیلی خوب است، زیرا انگیزه بازیکنان فوتبال کشورمان را هم افزایش می‌دهد، اما فوتبال کشورمان با بازیکنان و مربیان خارجی وضعیت بغرنجی پیدا کرده است. پرونده ویملوتس روزگار فوتبال کشورمان را سیاه کرده است. متاسفانه در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم کسی را نداریم که از حق و حقوق‌مان به خوبی دفاع کند. از سویی دیگر باید ممنوعیت جذب خارجی‌ها به طور دقیق‌تر کارشناسی شود.
پیروانی در مورد دیدار پرسپولیس و استقلال در جام حذفی گفت: این مسابقه به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست. بخصوص اینکه این بازی در جام حذفی برگزار می‌شود و یک تیم هم باید حذف شود.
وی در مورد اینکه در گذشته گزینه سرمربیگری استقلال بوده و حالا دوست دارد کدام تیم برنده دربی شود، گفت: برایم زیاد فرقی ندارد، اما بخاطر افشین برادرم که در پرسپولیس حضور دارد دوست دارم این تیم برنده دربی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی