نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: طبیعی است که جواد نکونام برای ادامه کار در فولاد شروطی دارد و باید او را برای ماندن راضی کنند.

به گزارش خبرورزشی، پست اینستاگرامی جواد نکونام پس از صعود فولاد خوزستان به لیگ قهرمانان آسیا بوی خداحافظی می داد. البته وقتی یک مربی در لیگ برتر موفقیتی کسب می کند طبیعی است برای تمدید قرارداد شرط و شروط داشته باشد؛ احتمالا نکونام هم می خواهد از روش های خودش برای این مساله استفاده کند.
در این باره علوی در پاسخ به این سئوال که آیا جواد نکونام فصل بعد هم در فولاد می ماند یا نه می گوید؛ «بستگی دارد. هر مربی شرایط خودش را دارد. اینکه هر مربی از تیمی پیشنهاد داشته باشد طبیعی است. صد درصد باید نکونام را راضی کنند. او خودش هم خوزستان را دوست دارد و ان شاءالله که بشود کارهای خوبی انجام داد.»
از پست آخر نکونام در اینستاگرام این طور بر می آید که کار او در فولاد تمام شده است و فصل بعد در تیم دیگری خواهد بود. آیا چنین چیزی صحت دارد؟ سرپرست فولاد در واکنش به این سئوال توضیح می دهد؛ «خیر اینطور نیست. نکونام هنوز اعلام نکرده که در فولاد نمی ماند. او مطالباتی دارد که حالا یا با باشگاه به توافق می رسد یا نمی رسد. بخشی از این مطالبات هم مالی است. من این فصل کنار نکونام بودم. می دانم که او خوزستان و مردمش را دوست دارد و همانطور که گفتم امیدوارم با باشگاه به توافق برسد.»
پست اینستاگرامی مشکوک نکونام

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی