نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک خوش اخلاق پرسپولیس به خبرورزشی گفت: استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است و امیدوارم همه فوتبال‌دوستان شاهد یک فوتبال جذاب و تماشاگرپسند باشیم و هر تیمی شایسته‌تر است برنده شود.

به گزارش خبرورزشی، پس از چند بازی در پست دفاع چپ بالاخره پنج‌شنبه شب گذشته وحید امیری بار دیگر در پست تخصصی خود برای سرخپوشان به میدان رفت و یکی از ارکان پرسپولیسی‌ها در برتری سه گله مقابل سایپا بود. امیری با استفاده از سرعت خوب خود توانست خیلی زود روی پاس عالی بشار رسن گل اول تیمش را به ثمر برساند و راه را برای گلزنی بیشتر همبازیانش باز کند. شنیدن تازه‌ترین حرف‌های وحید امیری هافبک خوش اخلاق پرسپولیس پس از درخشش مقابل سایپا خالی از لطف نیست.

تبریک می‌گوییم! فصل نوزدهم را با گلزنی به پایان رساندی. چه احساسی داری؟
فصلی باورنکردنی و طولانی بود. متأسفانه ویروس کرونا به بحران بزرگی برای دنیا تبدیل و فوتبال را هم تحت‌الشعاع خودش قرار داد. باورم نمی‌شد اینقدر لیگ طولانی شود، اما باز هم خدا را شکر می‌کنم.

از حس خودت پس از گلزنی در آخرین بازی فصل نگفتی؟
ولی هنوز فصل تمام نشده و ما باید در جام‌حذفی بازی کنیم!

می‌دانیم، منظورمان لیگ برتر بود؟
خیلی خوشحال هستم که زحمات همبازیانم را تبدیل به گل کردم و از این بابت خدا را شکر می‌کنم.

بشار رسن هم پاس فوق العاده‌ای داشت؟
بله، پاس بشار رسن حرف نداشت. او فوتبالیست بسیار باکیفیتی است و البته همه همبازیانم در پرسپولیس فنی و با معرفت هستند. خوشحالم یک سال در کنار این عزیزان توپ زدم و بازی کردم.

پرسپولیس با برتری مقابل سایپا ۶۷ امتیازی شد و رکود کسب امتیاز در لیگ ۱۶ تیمی را شکست. در این رابطه صحبتی نداری؟
گفتم که خیلی خوشحالم. همه ما پرسپولیسی‌ها خوشحالیم، چون هم پوکر کردیم و هم رکورد تعداد امتیاز در لیگ ۱۶ تیمی را شکستیم. باز هم خدا را شکر می‌کنیم که فصل را به این شکل به پایان رساندیم.

امیری: بازی با استقلال؟ در زندگی‌ام هرگز کری نخواندم و نمی‌خوانم!

مهم‌ترین دلیل موفقیت پرسپولیس در کسب چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برتر چه بود؟
وقتی یک تیم موفق می‌شود حتم بدانید کار یک مجموعه است. همه کمک کردند که این تیم قهرمان شد. از کادر فنی بگیرید تا بازیکنان که برای پیروزی و کسب حداکثر امتیازات عرق ریختند و زحمت‌کشیدند. دست همه درد نکند بابت این فصل فوق العاده...

خودت هم فصل دشواری را پشت‌سرگذاشتی و مجبور شدی در چند مسابقه به عنوان دفاع چپ پرسپولیس بازی کنی. صحبتی دراین رابطه نداری؟
نه، یک بازیکن حرفه‌ای تابع نظر سرمربی است. آقایحیی تشخیص داد من در غیاب محمد انصاری، محمد نادری و بقیه بازیکنان مصدوم در سمت چپ خط دفاعی بازی کنم و امیدوارم توانسته باشم رضایت کادر فنی را جلب کنم.

وحید امیری فوتبالیستی بی‌حاشیه است. این موضوع را می‌دانیم، اما به هرحال دربی هم دربی است. درباره بازی با استقلال چه صحبتی داری؟
بازی با استقلال؟ می‌دانید درطول زندگی ورزشی‌ام هرگز کری نخوانده و امروز هم نمی‌خوانم. این یک بازی حذفی و بزرگ است. استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است و امیدوارم همه فوتبال‌دوستان شاهد یک فوتبال جذاب و تماشاگرپسند باشیم و هر تیمی شایسته‌تر است برنده شود.

اما ناصر محمدخانی گفته است کلید دربی در دست وحید امیری است و او می‌تواند گلزن بازی پرسپولیس و استقلال باشد ( اینجا بخوانید)
این نظر لطف آقای ناصر محمدخانی است. ایشان بازیکن بزرگ و یکی از اسطوره‌های فوتبال این مملکت است که بابت این صحبت از ناصرخان تشکر می‌کنم. ان‌شا‌ءا... با ارائه یک بازی خوب بتوانم جواب محبت‌های آقای محمدخانی و همه پرسپولیسی‌ها را بدهم.

در پایان حرف ناگفته‌ای نداری؟
متأسفانه لیگ برتر امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزارشد. ما از حمایت هواداران خودمان در ورزشگاه‌ها محروم بودیم و جای خالی آن‌ها محسوس بود. با این وجود ازحمایت‌ها و انرژی مثبت طرفداران و پیشکسوتان پرسپولیس بهره‌مند شدیم و جا دارد این قهرمانی را به تک‌تک این عزیزان تبریک بگویم و نهایت تشکر را از همه آن‌ها داشته باشم. ان‌شا‌ءا... بتوانیم در جام‌حذفی هم دل هواداران پرسپولیس را شاد کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی