نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ویلموتس همان مربی مورد علاقه مجری یک برنامه ورزشی بود که هر بار به بهانه ای از او و بازی های فوق العاده تیم ملی تعریف می کرد؛ تا جایی که یک دیدار تدارکاتی با کره جنوبی به یک قیاس مع الفارق با تمام دستاوردهای تیم ملی در سال های گذشته تبدیل شد.

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ ناراحت کننده است که امروز مارک ویلموتس به دلیل تحمیل محکومیت چند میلیون یورویی به فوتبال ایران، به عنوان گزینه سوم تیم ملی از سوی برخی مسولان معرفی می شود.
راستی ویلموتس قهرمان، نجیب، با اراده با فوتبال تهاجمی اش، چگونه امروز گزینه سوم شما شد؟
هنوز افکار عمومی فراموش نکرده که بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی و کسب آن نتایج مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال مورد پسند بعضی ها قرار نگرفته بود! ویلموتس با هجوم تبلیغات آشکار در صدا و سیما و تعاریف آنچنانی تعدادی از مدیران فوتبال ایران از او، در جایگاه یک قهرمان شکست ناپذیر به ایران آمده بود؛ حالا چطور شد که وجاهت این مربی در اندازه گزینه سوم مطرح شده است؟
ویلموتس مرد رویاهای فوتبال ایران بود؛ چهره ای که همه با افتخار کنار او راه می رفتند، با این مربی عکس یادگاری می گرفتند، در روز درختکاری دورش حلقه می زدند و در کنفرانس ها از راه دور برایش دست تکان می دادند؛ چه شد که این مرد پرافتخار به گوشه رینگ رفت؟
ویلموتس همان مربی مورد علاقه مجری یک برنامه ورزشی بود که هر بار به بهانه ای از او و بازی های فوق العاده تیم ملی تعریف می کرد؛ تا جایی که یک دیدار تدارکاتی با کره جنوبی به یک قیاس مع الفارق با تمام دستاوردهای تیم ملی در سال های گذشته تبدیل شد. به همین زودی یادتان رفت ویلموتس چه کسی بود و چرا وارد فوتبال ایران شد؟ 
مجریان گریان که بابت حرف ها و خواسته های کی روش در تلویزیون و برنامه های مختلف زار زار گریه می کردند و به خاطر لکه دار شدن حیثیت فوتبال ایران، بغضشان می گرفت امروز باید پاسخگوی آن همه احساسات بی دلیل باشند.
 آنها امروز کجا هستند؟ نکند برای این دوستان هم ویلموتس به گزینه سوم تیم ملی تبدیل شده است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی