نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان اسبق تیم استقلال گفت:استقلال خودش را آماده مسابقه با پرسپولیس کرده تا حقانیت خود را به هواداران ثابت کند اما سفر مدیران باشگاه در این بازه زمانی به ایتالیا واقعا جای تعجب دارد.

به گزارش خبرورزشی، سفر مدیران استقلال به ایتالیا برای حل مشکلات این باشگاه با مربیان خارجی، به مذاق خیلی ها خوش نیامده که هادی طباطبایی بازیکن اسبق تیم استقلال هم جزو آنهاست.
طباطبایی می گوید؛ «استقلال چندین و چند سال با مشکلات ریز و درشت مدیریتی دست و پنجه نرم می‌کند و حالا خودش را آماده مسابقه با پرسپولیس کرده تا حقانیت خود را به هواداران ثابت کند اما سفر مدیران باشگاه در این بازه زمانی به ایتالیا واقعا جای تعجب دارد. این مسائل نشان دهنده این است که این آقایان اصلا فوتبالی نیستند و درست در جایی که تیم نیاز به حمایت دارد و همه باید خود را آماده دربی کنند مدیران باشگاه استقلال به سفر رفتند و نمی‌دانم اگر اتفاقی در این چند روز رخ دهد چه کسی می‌خواهد شرایط تیم را مورد بررسی قرار دهد.»
از دیدگاه این پیشکسوت استقلالی در آینده خیلی چیزها روشن خواهد شد؛ «وقتی شنیدم که مدیران استقلال راهی ایتالیا شده‌اند یاد دربی سال گذشته در عید نوروز افتادم که استقلال حتی زمین تمرین هم نداشت و کادر فنی و بازیکنان سرگردان بودند. من فقط امیدوارم استقلال برنده این مسابقه باشد، مطمئن باشید در آینده خیلی چیزها مشخص خواهد شد».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی