۰
چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نخستین نشست ستاد مربوط به پیشنهاد میزبانی فدراسیون فوتبال کشورمان برای رقابت های جام ملت های آسیا 2027 با حضور دبیرکل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش خبرورزشی، به دنبال اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر قرار گرفتن ایران در میان کاندیداهای میزبانی جام ملت های آسیا 2027 و به دنبال جلسات مقدماتی گذشته در این باره، امروز نخستین نشست ستاد مربوط در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون با حضور دبیرکل و تعدادی از مسولان فدراسیون فوتبال برگزار شد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: سال ها قبل تر،زمانی ما برای میزبانی جام ملت‌های آسیا 2019 میزبان شده بودیم و همین موضوع باعث شد در حوزه زیر ساخت و ورزشگاهها بخشی از نواقص را برطرف کنیم و حتی در این امر مهم توسعه دهیم. به طور مشخص در این فرآیند با اهمیت به تعامل، حمایت، هماهنگی و همکاری در بخش‌های مختلف کشور نیاز داریم.
در ادامه این نشست، مدیر بین الملل فدراسیون فوتبال گزارشی درباره اقدامات صورت گرفته فدراسیون در هفته های اخیر و پس از اعلام رسمی کاندیداتوری میزبانی ایران در رقابت های جام ملت های آسیا 2027 و همچنین مراحل آتی ارائه کرد و مقرر گردید بخش های مرتبط با توجه به فرجه زمانی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مدارک مورد درخواست این نهاد را که در قالب نظرخواهی برای فدراسیون های کاندیدا ارسال شده ظرف روزهای آتی به واحد بین الملل ارائه دهند.
گفتتنی است، فدراسیون های کشورهای قطر، هند، ازبکستان، ایران و عربستان 5 کشوری هستند که درخواست رسمی خود را برای میزبانی جام ملت های 2027 به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده اند.
***
جالب است؛ فدراسیونی که در حال حاضر مشکلات متعدد مالی دارد، با جریمه 180 میلیاردی مارک ویلموتس و تیم وکلای خبره اش مواجه شده و تیم ملی نیز اوضاع و احول مناسبی برای صعود به جام جهانی ندارد، وضعیت ورزشگاه ها و امکانات سخت افزاری هم این است به طوری که حتی پول نداریم دستگاه مخصوص var بخریم با چه رو یا حتی انگیزه ای می خواهد میزبان جام ملت های آسیا شود؟
 اینجاست که باید بگوییم التماس تفکر لطفا، التماس تفکر!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی