نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تارتار سرمربی سابق نفت مسجدسلیمان می‌گوید از ذوب‌آهن پیشنهاد دارد اما هنوز رفتنش به این تیم صددرصد نشده است.

به گزارش خبرورزشی، با شکست برابر تراکتور فصل برای نفت مسجدسلیمان تمام شد. اگرچه این تیم به دیدار پایانی جام‌حذفی راه پیدا نکرد، اما با توجه به اینکه فصل گذشته در لیگ برتر به زحمت ماند این فصل اتفاقات خوبی را تجربه کرد. شاگردان مهدی تارتار جدا از حضوردر مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی در لیگ برتر هشتم شدند. به همین بهانه دقایقی با مهدی تارتار صحبت کردیم.

سرانجام از نفت جدا شدید.
بله همین‌طور است؛ اینجا از همه اعضای تیم برای با هم بودن در یک فصل تشکر می‌کنم. همه آن‌ها زحمت کشیدند و من قدردان زحماتشان هستم. همچنین کادر مدیریتی تیم و مدیران سیاسی که حامی ما بودند. از کار در تیم‌های بی‌پول و تیم‌هایی که دغدغه مالی دارند خسته شده‌ام و حتی اگر بیکار بمانم ترجیح می‌دهم رهبری تیمی را برعهده بگیرم که مشکلات مالی نداشته باشد.

و بازی با تراکتور؛ می‌توانستید در این بازی بازنده نباشید!
بله همین‌طور است. بعد از اینکه تراکتور ۱۰ نفره شد ما فرصت‌هایی خوبی برای گلزنی به دست آوردیم، اما متأسفانه از آن‌ها بهره نبردیم. به خصوص فرصتی که در دقایق پایانی به دست آمد. این از زیبایی‌های فوتبال است. به تیم تراکتور به خاطر بردی که در این بازی به دست آورد تبریک می‌گویم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. البته باید به این نکته اشاره کنم گلی که تراکتور در بازی به ثمر رساند خطا بود. ما در جریان بازی متوجه این موضوع نشده بودیم، اما صحنه‌های بازی را که از تلویزیون مرور کردیم متوجه شدیم بازیکن تراکتور روی مدافع ما خطا کرده است. البته من از داوری بازی گله‌مند نیستم. بیژن حیدری سعی کرد قضاوت خوبی داشته باشد.

و ظاهراً قرار است به تیم ذوب‌آهن ملحق شوید.
فعلاً صددر‌صد نشده است. فصل سخت و طاقت‌فرسایی را پشت سر گذاشتم. نیاز دارم چند روز استراحت کنم. از همه مدیرانی که با من تماس گرفته‌اند تشکر می‌کنم. سعی می‌کنم بهترین انتخاب را داشته باشم. همان‌طور که گفتم دوست دارم به تیمی بروم که اهداف بزرگ‌تری در سر داشته باشد. امیدوارم در نهایت اتفاقی برای من رخ دهد که هم به سود من باشد و هم به سود تیمی که با آن قرارداد امضا می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی