نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۱
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مالک باشگاه شهرخودرو گفت: از رحمتی توقعاتی بلند مدت داریم و می‌خواهیم طبق برنامه سه ساله‌ای که به باشگاه ارائه داده‌ پله پله جلو برود و ابتدا تیمی بسازد که باعث افتخار هواداران مشهدی و حفظ آبروی خراسان باشد.

به گزارش خبرورزشی، و به نقل از سایت باشگاه شهرخودرو، فرهاد حمیداوی درباره حضور مهدی رحمتی به عنوان سرمربی در این تیم گفت: با تکیه بر تجربه کم‌نظیر و ارزشمند ملی و باشگاهی سید مهدی رحمتی طی 20سال گذشته و شناخت خوبی که از نزدیک با خصوصیات فنی و رهبری داخل زمین ایشان در این یکسال و خرده‌ای پیدا کردیم، طی یک هفته گذشته به طور جدی به حضور ایشان در قامت سرمربیگری تیم فکر کردیم. جلسات زیادی را هم به اتفاق در هیات‌مدیره برگزار کردیم و در نهایت ساعت 10 امروز صبح با جمع‌بندی نهایی اعضاء، ایشان را به عنوان یک سرمایه ملی و به عنوان یک گزینه مناسب که دارای فاکتورهای مناسبی نیز به عنوان یک سرمربی آینده‌دار برای شهرخودرو است، انتخاب کردیم.

وی با بیان اینکه باشگاه شهرخودرو با رحمتی به دنبال اجرای یک برنامه سه ساله است، متذکر شد: قطعا از آقای رحمتی توقعاتی بلند مدت داریم و می‌خواهیم که ایشان طبق برنامه سه ساله‌ای که به باشگاه ارائه داده‌اند پله پله جلو بروند و ابتدا تیمی بسازند که باعث افتخار هواداران مشهدی و حفظ آبروی خراسان باشد و پس از آن در طول این برنامه به موفقیت‌های بزرگی برای استان خراسان در رده‌های بالای لیگ دست پیدا کند.

حمیداوی با اشاره به لیست شش نفره بازیکنان مدنظر مهدی رحمتی نیز خاطرنشان کرد: ما بلافاصله با هر شش بازیکن مدنظر آقای رحمتی وارد مذاکره شده‌ایم ضمن اینکه درخواست ایشان حفظ حداکثری نفرات سال گذشته تیم است که انشاالله تلاش می‌کنیم بخشی را قبل و بخشی را هم پس از جام باشگاه‌های آسیا نهایی کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    تجربه نشون داده هر کی به رحمتی امید وفا بسته، بدجور پشیمون شده جناب حمیداوی. میگی نه، داستان نامردی رحمتی به پرویزخان مظلومی رو مرور کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی