۰
جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یواخیم لو می‌گوید با توجه به روند بازی آلمان و اسپانیا، از عملکرد شاگردانش راضی است.

به گزارش خبرورزشی، آلمان در حالی که در نخستین بازی لیگ ملت‌های اروپا تا واپسین دقیقه از اسپانیا پیش بود، در نهایت تن به تساوی یک-یک داد، اما این نتیجه هم باعث نشد یواخیم لو از شاگردانش ناراضی باشد.

لو درباره این دیدار گفت: «با توجه به آنچه که از تیمم دیدم، می‌توانم بگویم که از عملکرد آن راضی‌ام. بازیکنان ما تا آخرین دقیقه بازی با تمام توان‌شان بازی کردند. بازی به شدت سخت و سنگینی بود. هر دو تیم با تمام قدرت‌شان بازی می‌کردند. به نظر من اینکه اجازه ندادیم اسپانیا کنترل بازی را در دست بگیرد، نکته بسیار مهمی بود و ما هم موقعیت‌‌های بهتری داشتیم، البته در نیمه دوم حفظ فشار روی حریف سخت‌تر شد.»

لو در ادامه درباره تعداد تعویض‌های لیگ ملت‌ها هم اظهار داشت: «درک نمی‌کنم که چرا یوفا برای این مسابقات اجازه استفاده از 5 تعویض را نداده است و از این بابت هم عصبانی هستم. این قانون در تمامی تورنمنت‌های دیگر اجرایی شده و موفقیت‌‌آمیز هم بوده است اما نمی‌دانم دلایل یوفا برای اینکه تصمیم گرفت آن را در لیگ ملت‌ها اجرا نکند، چه بوده است. بعضی از بازیکنان ما فرصت کمی برای تمرین کردن داشته‌اند و با این حال مجبورند 90 دقیقه بازی کنند چون فرصت‌های تعویض ما محدود است. نمی‌دانم معیار در نظر گرفته شده برای این تصمیم یوفا چیست.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی