نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئیس انریکه می‌گوید دوست داشته در دیدار مقابل آلمان، بازیکنان اسپانیا کمتر توپ لو می‌دادند.

به گزارش خبرورزشی، لوئیس انریکه پس از اینکه اسپانیا موفق شد در دقیقه آخر دیدار نخست لیگ ملت‌های اروپا مقابل آلمان امتیاز بگیرد، عملکرد داوید دخئا را ستود.

انریکه درباره سنگربان اول لاروخا گفت: «با عملکردی که دخئا در این بازی ارائه کرد، ما باید بگوییم که عجب دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای داریم. من دو دروازه‌بان تیمم را تشویق می‌کنم که تحت تأثیر انتقادات قرار نگیرند و از آنها می‌خواهم بدانند که در پستی بازی می‌کنند که من حساسیت ویژه‌ای نسبت به آن دارم اما در حال حاضر با توجه به فشارهایی که رسانه‌ها به آنها می‌آورند، رفتار من با آنها مهربانانه‌تر است. هر دوی آنها می‌دانند که وقتی مرتکب اشتباهی می‌شوند، اشتباهات‌شان برجسته‌تر از اشتباهات سایر بازیکنان است اما دیگر به این وضعیت عادت کرده‌اند.»

انریکه درباره روش بازی تیمش هم بیان کرد: «بی‌شک در تیم ما بخش‌های فراوانی نیاز به پیشرفت دارند اما از نظر تاکتیکی من از آنچه که از بازیکنانم دیدم، راضی‌ام. مهم نیست که کجا و مقابل چه حریفی بازی می‌کنیم، ما همیشه با تمام توان مقابل رقبای‌مان قرار خواهیم گرفت. بازی در نیمه زمین حریف در ذات تیم ماست اما در این بازی من دوست داشتم که کمتر توپ را لو می‌دادیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی