نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علاقه کریس به جورجینا باعث شده خانواده او هم نظر مثبتی روی جورجینا داشته باشند، هرچند باز هم آینده زندگی عاشقانه کریس را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

همه قرار‌های خاص رونالدو؛؛ از کیم کارداشیان تا پاریس هیلتون شیفته کریس! خبرورزشی/ علیرضا روش؛ این روز‌ها که همه اخبار حول و حوش جدایی لیونل مسی از بارسلونا است، کریس رونالدو در حال لذت بردن از تعطیلات تابستانی خود کنار همسرش جورجینا می‌باشد. جورجینا شاید آخرین انتخاب کریس باشد، اما در طول سال‌های فوتبالی اش افراد مختلفی به زندگی او قدم گذاشتند. قرار‌های عاشقانه‌ای که به بهانه‌های مختلف به‌هم خورد. شاید بودن با یک سوپراستار جذاب، آرزوی خیلی‌ها باشد، اما تجربه نشان داده همه چیز را نباید به پای ظواهر گذاشت!

جما اتکینسون
سال ۲۰۰۷ زمانی که کریس در حال مطرح کردن نامش در فوتبال انگلیس بود با جما اتکینسون بازیگر و مدل انگلیسی آشنا شد. این آشنایی چهار ماه ادامه داشت و دو طرف سپس از هم جدا شدند. بعد‌ها گما در توصیف سبک زندگی کریس گفت: «با او همیشه چای می‌نوشیدیم و مقابل تلویزیون سریال تماشا می‌کردیم!» اتکینسون هم‌اکنون با گورکا مارکس اسپانیایی مجری برنامه‌های سرگرمی ازدواج کرده و یک فرزند دارد.

پاریس هیلتون
بازیگر، خواننده و تاجر آمریکایی در تابستان ۲۰۰۹ وقتی کریس رونالدو برای گذراندن تعطیلاتش به آمریکا سفر کرد به او علاقه‌مند شد. پاریس هیلتون و کریس در کالیفرنیا با همدیگر آشنا شدند و تعطیلات را باهم گذراندند. مدت این آشنایی، اما به همان تعطیلات ختم شد و ادامه پیدا نکرد. توصیف هیلتون درباره کریس فقط یک جمله بود: «رفتار‌های کریس دخترانه بود!»

کیم کارداشیان
مدل ۳۹ ساله آمریکایی درست ۱۰ سال پیش در چنین مقطعی به مادرید سفر کرده بود تا تعطیلاتش را در پایتخت اسپانیا بگذراند. کریس رونالدو آنجا با کیم آشنا می‌شود و این دو نفر سه روز کامل را باهم در مادرید سپری می‌کنند تا برنامه‌های آینده خود را پایه‌ریزی کنند. در نهایت ۷۲ ساعت بعد همه چیز تمام می‌شود و کریس و کیم با هم به توافق نمی‌رسند. کارداشیان سپس با کانیه وست خواننده مطرح آمریکایی ازدواج کرد.

ایرینا شایک
ایرینا شایک یا همان شیخ الاسلاموف مدل مطرح روسی از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ به مدت پنج سال با کریس نامزد بود. رابطه‌ای که کریس و ایرینا آن را در رسانه‌ها علنی کردند. ظاهراً مادر کریس خیلی ایرینا را تأیید نمی‌کرد و نظرات منفی اش در جدایی این دو بی‌تأثیر نبود. ایرینا بعد از ترک کریس خیلی زود با بردلی کوپر بازیگر هالیوودی ازدواج کرد و صاحب دختر شد. هر چند این دو چند ماه پیش رابطه‌شان را به اتمام رساندند.

ایموگن توماس
دختر شایسته ولز در سال ۲۰۰۳ و مجری برنامه‌های تلویزیونی در دو بازه زمانی مختلف با کریس رونالدو آشنایی پیدا کرد. یک‌بار سال ۲۰۰۶ و زمانی که در منچستر بود و دومی سال ۲۰۱۱ و دوران حضورش در رئال. رابطه‌ای که هر دو بار به‌هم خورد. رسانه‌ها فاش کردند بار آخر کریس بار‌ها با ایموگن تماس گرفته بود، اما پاسخی دریافت نمی‌کرد.

دزیره کوردرو
دزیره کوردرو سال ۲۰۱۴ دختر شایسته اسپانیا شد و سپس به صنعت مدلینگ ورود پیدا کرد. در سال ۲۰۱۶ وقتی دزیره ۲۳ سال داشت با کریس آشنا می‌شود. کریس که بعد از ایرینا با دختری بسیار کوچکتر از خودش ملاقات کرده بود خیلی زود از دزیره خسته می‌شود و رابطه را به اتمام می‌رساند. کریس دزیره را دختری «عشق شهرت» توصیف کرده بود که البته شاید به خاطر اقتضای سنش بود! دزیره بعد‌ها با خواکین کوریا بازیکن لاتزیو آشنا شد تا روابطش با فوتبالیست‌ها را ادامه دهد.

ژوردانا ژاردل
شاید برای‌تان جالب باشد بدانید اولین دختری که به طور جدی وارد زندگی کریس رونالدو شد ژوردانا ژاردل بود. خواهر ماریو ژاردل با هم‌تیمی اش رونالدو در اسپورتینگ لیسبون آشنا شد. داستان به سال ۲۰۰۳ برمی‌گردد که خیلی هم طول نکشید، اما رابطه‌ای جدی برای کریس بود. ژوردانا هم‌اکنون در پرتغال به عنوان مدل فعالیت می‌کند.

مارچه رومرو
بزرگترین دختری که کریس با او آشنایی داشت مارچه رومرو با ۹ سال اختلاف سنی نسبت به ستاره پرتغالی بود. رومرو مدل و مجری تلویزیون پرتغال بود و حدفاصل سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۶ با کریس رونالدو در ارتباط بود. این طولانی‌ترین رابطه عاشقانه کریس در مدت زمان حضورش در منچستر بود. رابطه‌ای «لانگ دیستنس» یا همان راه‌دور که یکی در پرتغال بود و دیگری انگلیس. هر دو طرف به خاطر شغل‌شان نتوانستند به طور دائمی به‌هم نزدیک شوند تا درنهایت جدایی صورت بگیرد.

نریدا گایاردو
مدل اسپانیایی قبل از اینکه رونالدو تصمیم بگیرد انگلیس را ترک کند با او بود. رابطه‌ای که در رسانه‌ها هم علنی بود و عکس‌های مختلف این دو نفر در حال خوشگذرانی پخش شد. کریس، اما گزینه دائمی نریدا به عنوان یک مدل خوشگذران نبود. او اعتقاد داشت کریس فقط در زمین خوب است! علت جدایی این دو شلوارک‌های عجیب غریب کریس رونالدو عنوان شده که خیلی مورد پسند گایاردو نبوده است.

لوئانا بلتی
احتمالاً جولیانو بلتی بازیکن برزیلی بارسلونا و چلسی را به خاطر داشته باشید. سال ۲۰۰۹ تصمیم می‌گیرد خواهرش لوئانا را به واسطه دوستی که با کریس داشت با این بازیکن آشنا کند. آشنایی که منجر به صمیمیت میان لوئانا و رونالدو شد. رسانه‌های انگلیسی هم مثل همیشه عکس‌های این دو در رستوران‌های شهر را منتشر کردند. رابطه کریس با این طراح لباس هم پایان خوشی نداشت.

لوسیا ویالون
مدتی بعد از اینکه کریس با ایرینا شایک به انتها رسید با مجری مشهور تلویزیون اسپانیا خانم لوسیا ویالون آشنا شد. لوسیا و کریس اوقات خوشی باهم داشتند، اما نتوانستند با شرایط همدیگر کنار بیایند. ضمن اینکه باز هم ردپای دخالت خانواده کریس در این رابطه دیده می‌شد. به‌رغم انتشار عکس‌های کریس و لوسیا، خانواده کریس حتی هرگونه ارتباط میان دو طرف را به کل تکذیب کردند. لوسیا در ادامه با چیچاریتو هم‌تیمی کریس در منچستر و رئال ازدواج کرد.

ثریا چاوز
سال ۲۰۰۶ با کریس رونالدو آشنا شد. آن زمان بازیگری معمولی بود و به اندازه کریس که بازیکن منچستریونایتد بود شهرت نداشت. یک سال بعد، اما ثریا چاوس پرتغالی در فیلم «Call Girl» نقش اصلی را ایفا کرد. فیلمی که فروش قابل توجهی داشت و شهرت چاوز را چندین برابر کرد. رابطه این دو هم با پیشرفت کاری که داشتند به فراموشی سپرده شد.

کارینا فرو
کریس رونالدو سال ۲۰۰۲ در پرتغال برای مدت خیلی کوتاه با مدل پرتغالی به‌نام کارینا فرو آشنا شد. این آشنایی بلندمدت نبود و دو طرف نسبت به آینده هم امیدوار نبودند. به همین خاطر در حد خوشگذرانی تابستانی باقی ماند و سپس همه چیز به اتمام رسید تا این پرونده هم بسته شود.

بیپاشا باسو
کریس رونالدو در سال ۲۰۰۷ پا را فراتر از قاره اروپا گذاشت و علاقه‌مند به دختری از هندوستان شد. بیپاشا باسو بازیگر مطرح سینمای بالیوود و کریس رونالدو یک‌بار توسط پاپاراتزی‌ها شکار شدند تا شایعه ارتباط‌شان باهم منتشر شود. ارتباطی که خیلی زود توسط کریس تکذیب شد و این‌طور عنوان شد که قرار عاشقانه او و بیپاشا نقطه اشتراکی نداشته و ترجیح دادند مثل یک دوست برای هم در زندگی آینده آرزوی خوشبختی کنند.

جورجینا رودریگس
درنهایت قرعه به‌نام مدیر فروش برند گوچی افتاد. جورجینا به مدت ۴ سال می‌شود که همراه و شریک زندگی کریس رونالدو است و زندگی عاشقانه‌ای را همراه با فرزندان‌شان سپری می‌کنند. علاقه کریس به جورجینا باعث شده خانواده او هم نظر مثبتی روی جورجینا داشته باشند. هرچند باز هم آینده زندگی عاشقانه کریس را نمی‌توان پیش‌بینی کرد...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی