۰
شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس و فصل گذشته نساجی مازندران در حال مذاکره با مدیران باشگاه استقلال است.

مذاکره استقلال با گلر پیشین پرسپولیس!

به گزارش خبرورزشی، استقلال که قبل از فینال جام حذفی وارد مذاکره با بازیکنان مد نظر شده بود، پس از بازی مقابل تراکتور، به‌صورت جدی‌تری باب صحبت با لیست نقل و انتقالات‌ای خود را آغاز کرده و جلساتی را با آن‌ها ترتیب داده است.

در حالی که از اسامی مختلفی برای حضور در دروازه استقلال نام برده می‌شود، اما ظاهراً قرار است یک انتقال غیرمنتظره برای آبی‌ها اتفاق بیفتد و این باشگاه یک گلر سابق قرمزپوش را به خدمت بگیرد.

محل مذاکره مدیران باشگاه استقلال این روز‌ها میزبان بازیکنان مختلفی است که در پست‌های متفاوت بازی می‌کنند، ولی دقایقی قبل یک دروازه‌بان وارد جلسه با مدیران آبی‌ها شد.

علیرضا حقیقی که سابقه بازی در تیم‌های پایه و بزرگسالان پرسپولیس را دارد ک فصل گذشته در نساجی مازندران عضویت داشت و عملکرد خوبی در این تیم ارائه داده بود، دقایقی قبل در هتل آزادی تهران به اتاق جلسه مذاکره با استقلالی‌ها رفت.

در حالی که پیش‌بینی می‌شد، رشید مظاهری که از تراکتور جدا شده به استقلال می‌رود، اما انگار مدیران این باشگاه به دنبال حقیقی رفته‌اند.

چندی پیش نام‌هایی همچون حبیب فرعباسی نیز برای حضور درون دروازه استقلال و رقابت با سید حسین حسینی شنیده می‌شد، اما حقیقی تبدیل به گزینه جدید آبی‌ها شده و اگر مذاکرات طرفین که هم‌اکنون در حال انجام است به خوبی پیش برود، این گلر سابقا پرسپولیسی آبی‌پوش می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی