نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام سرپرست باشگاه سایپا سکان هدایت این تیم در فصل بیستم لیگ برتر بازهم به دستان ابراهیم صادقی سپرده خواهد شد.

  صادقی سرمربی سایپا ماند
به گزارش خبرورزشی  و به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا، امیرحسین تابع جماعت سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا ضمن اعلام این خبر افزود: رویکرد ما حتی با وجود دغدغه‌هایی که در هفته‌های پایانی فصل گذشته برای بقاء در لیگ برتر داشتیم در فصل بعد هم ادامه خواهد داشت، چرا که مهمتر از نتیجه، تکیه بر سرمایه‌های داخلی و فرصت دادن به استعداد‌های ایرانی است و به همین دلیل در فصل جدید نیز تصمیم‌مان تداوم حضور ابراهیم صادقی، به عنوان سرمربی تیم فوتبال سایپا است.

امیر حسین تابع جماعت ادامه داد: علاوه بر حضور ابراهیم صادقی رروی نیمکت، بازیکنان جوان و استعداد‌های سایپایی نیز شاکله تیم را حفظ خواهند کرد و بر اساس برنامه‌های سرمربی و کمیته فنی، نسبت به تقویت تیم اقدام خواهیم کرد.

تابع جماعت اظهار کرد: اعتقاد مدیرعامل محترم گروه سایپا و هیئت مدیره باشگاه سرمایه گذاری روی جوانان و استعداد‌های کشور است، چرا که این رویکرد وظیفه ورزشی، فرهنگی و ملی باشگاه‌هایی است که داعیه فرهنگی- ورزشی دارند.

سرپرست باشگاه سایپا ادامه داد: در جذب بازیکنان جدید و تقویت تیم نیز جوانگرایی و استعداد پروری محور اصلی کار ما خواهد بود.

وی افزود: در فصل گذشته، چندین مرتبه رکورد جوانگرایی در میانگین سنی تیم‌های فوتبال لیگ برتر را کاهش دادیم و امیدواریم سرمایه گذاری این سال‌های سایپا روی جوانان نتیجه دهد و در فصل بعد تیمی شاداب، پویا و سرزنده داشته باشیم.

تابع جماعت در پایان به تاریخچه پرورش بازیکنان بزرگ در باشگاه سایپا اشاره کرد و گفت: تعداد قابل توجهی از ستاره‌های فعلی لیگ برتر و تیم ملی در مکتب بازیکن ساز باشگاه سایپا پرورش یافته اند که افتخار آفرینی هر یک از آن‌ها در سطح باشگاهی و ملی، نشانه‌ای از خدمت باشگاه سایپا به توسعه فوتبال و ورزش کشور است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی