۰
یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: مذاکره با بازیکن در هتل تاسف آور است.

اعتراض آذری به مذاکره با برخی بازیکنان در هتل! به گزارش خبرورزشی، مسئولان باشگاه استقلال شب گذشته در هتل آزادی مذاکراتی با چند بازیکن و مربی انجام دادند. وریا غفوری، رشید مظاهری و شاهین طاهرخانی سه بازیکنی بودند که در کنار رسول خطیبی شب گذشته در جلسه با مدیران استقلال شرکت کردند و خبر مذاکره آن‌ها رسانه‌ای شد.

این در حالی است که در هتل مزبور، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد هم حضور داشت. آذری درباره حضورش در هتل آزادی گفت: معمولا وقتی برای انجام کار‌های اداری باشگاه به تهران می‌آیم، در هتل آزادی استراحت می‌کنم. ولی وقتی شب گذشته این همه بازیکن و مدیربرنامه را در هتل دیدم، شوکه شدم. از این اتفاق تاسف خوردم.

وی افزود: معمولا هتل محل برگزاری مراسم عقد و عروسی است. اینکه یک باشگاه بزرگ برای انجام مذاکره، هتل را انتخاب می‌کند جای تعجب دارد و شان آن باشگاه را پایین می‌آورد. هر باشگاه برای خودش ساختار حقوقی دارد و بهتر است مذاکرات درون همان باشگاه یا سازمان‌های مربوطه انجام شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد تاکید کرد: البته در این زمینه پیشرفت داشته‌ایم و از مذاکرات در کافی شاپ به مذاکرات در هتل رسیده ایم! همین کار‌ها است که شان باشگاه را پایین می‌آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی