۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: ادعا کردند که استقلال را می‌خواهند قهرمان کنند! استقلال قهرمان شد؟ این‌ها باید به کمیته انضباطی فراخوانده شوند.

به گزارش خبرورزشی، اکبر کارگرجم، مدافع دهه چهل و پنجاه استقلال درباره اتفاقات اخیر و باخت تیمش در فینال جام حذفی با ما همکلام شد. او از سعادتمند دفاع کرد و به مجیدی تاخت.

استقلال فینال را به چه کسی باخت؟
اول به دروازه‌بانش که روی گل‌های اول و سوم به شدت مقصر بود. بعد هم جوسازی‌هایی که مربیان پرسپولیس و تراکتور علیه استقلال به‌راه انداختند و تیم را زیر فشار بردند. یعنی که چه؟ ادعا کردند که استقلال را می‌خواهند قهرمان کنند! استقلال قهرمان شد؟ این‌ها باید به کمیته انضباطی فراخوانده شوند.

چطور؟
خب با این مسائلی که مالک تراکتور و بقیه به‌راه انداختند ذهنیت ایجاد کردند و داور هم برخی صحنه‌ها را ترسید به ضرر تراکتور سوت بزند و دو تا از همین موقعیت‌ها می‌توانست نتیجه را تغییر بدهد.

سفر سعادتمند در این برهه و پیش از دربی برای تیم حاشیه نساخت؟
نه! فرهاد مجیدی برای تیم حاشیه‌سازی کرد. البته به او کمی حق می‌دهم که ناراحت شود ولی سعادتمند هم حق دارد! اوست که باید ۲ میلیون دلار از قرارداد استراماچونی را بپردازد. فرهاد مجیدی و دیگر بازیکنانی که شاید این فصل بروند یک دلار به او کمک می‌کنند؟ او باید برای پرداخت این مبلغ هنگفت یک کاری می‌کرد و حالا که توانسته او را راضی کند به استقلال برگردد مجیدی هم می‌تواند بماند و دستیارش شود تا چیز یاد بگیرد.

درباره دروازه‌بانی استقلال و لیگ قهرمانان آسیا نگرانی ندارید؟
هم دروازه‌بان خوب لازم داریم هم دفاع هماهنگ و یکی، دو مهره دیگر در این پست. دژاگه با آن سن و سالش عارف غلامی جوان را جا گذاشت و از وسط دو، سه مدافع ما توپ گرفت و رفت. این یعنی تیم دفاع ندارد. دروازه‌بان هم که ندارد پس بی‌دفاع است و هر بلایی سرش می‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی