نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست باشگاه پرسولیس گفت: قرارداد‌ها منصفانه و روی حساب و کتاب است. این سقف را گذاشتیم که خدای ناکرده تبعیضی بین بازیکنان ایجاد نشود.

رسول‌پناه: آنهایی که عشق پرسپولیس را داشته باشند، ماندنی هستند!

به گزارش خبرورزشی، مهدی رسول‌پناه، پس از خروج از این باشگاه با سؤالات برخی از هواداران پرسپولیس روبرو شد که به آن‌ها پاسخ داد. سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه چرا با رقم درخواستی علی علیپور برای تمدید قرارداد با پرسپولیس موافقت نشد، اظهار داشت: بحث این نبود. وقتی امروز برای او ویزا صادر شده است، معنایش چیست؟ ما بیشترین رقم را به علیپور داده بودیم. او بازیکن با اخلاق و ارزشمند پرسپولیس است، اما به صورت قانونی نمی‌توانستیم جلوی او را بگیریم.

وی افزود: ما قرارداد بشار رسن را تمدید کرده‌ایم و قرار است قرارداد یکی دو بازیکن دیگر نیز نهایی شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت پرونده برانکو ایوانکوویچ، گفت: اولویت اصلی ما بستن تیم تا پیش از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا است. این تیم هزینه‌های بالایی دارد و امیدوارم سریع این مسائل حل شود. البته سعی می‌کنیم پرداختی دیگری به برانکو داشته باشیم.

رسول‌پناه در مورد اینکه آیا به خاطر صحبت‌های یحیی گل‌محمدی با او صحبت خواهد کرد، گفت: حتما با او صحبت می‌کنیم.

وی در ادامه صحبت‌های هواداران با این سؤال روبرو شد که چرا وحید امیری قصد جدایی دارد، تصریح کرد: امیری مشکلی ندارد و ماندنی است. ایشان یک بندی برای جدایی دارد که مثل بقیه بازیکنان است. امیری یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد و در قراردادش آمده که در قبال داشتن پیشنهاد ۴۰۰ هزار دلاری می‌تواند جدا شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعه مذاکره مالک باشگاه تراکتور تبریز با امیری گفت: این‌ها شایعه است. یکی از کار‌های مهم ما، تمدید قرارداد بشار رسن بود. آن‌هایی که عشق پرسپولیس را داشته باشند، ماندنی هستند. ما تعهداتی داریم که نسبت به آن‌ها عمل کرده‌ایم.

رسول‌پناه در پاسخ به این سؤال که آیا برای نقل و انتقالات سقفی تعیین شده است، گفت: بله، سقف گذاشته‌ایم. قرارداد‌ها منصفانه و روی حساب و کتاب است. این سقف را گذاشتیم که خدای ناکرده تبعیضی بین بازیکنان ایجاد نشود. این سقف از سوی هیئت مدیره گذاشته شده است.

وی در واکنش به بحث استعفایش از باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: چنین چیزی صحت ندارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود قرارداد‌های امسال ترکمنچای است، گفت: قطعا از یکی دو قرارداد رونمایی خواهیم کرد تا ببینند از سال گذشته کمتر است.

رسول‌پناه با این سؤال روبرو شد که ظاهرا علیرضا بیرانوند به زور راهی آنتروپ بلژیک شده است، گفت: این برداشت اشتباه است و اطلاعات کاملی ندارید!

وی در پایان گفت: پرسپولیس با جذب یکی دو بازیکن دیگر کامل می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی