نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیگ ملت‌های اروپا با برتری قاطع اسپانیا مقابل اوکراین و توقف آلمان در دیدار خارج از خانه برابر سوئیس ادامه یافت.

برد پرگل اسپانیا و توقف دوباره آلمان به گزارش خبرورزشی، در ادامه دیدارهای لیگ ملت‌های اروپا، در مهم‌ترین دیدارها اسپانیا در خانه مقابل اوکراین پیروز شد و آلمان در خانه سوئیس به تساوی بسنده کرد.

در ورزشگاه آلفردی دی‌استفانوی شهر مادرید، تیم ملی اسپانیا با نتیجه 4 بر صفر مهمانش اوکراین را در هم کوبید و به این ترتیب اولین برد خود در دومین دوره از لیگ ملت‌های اروپا را کسب کرد (اینجا ببینید) . راموس در دقیقه 3 از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 29 دو گل نخست اسپانیا را زد. سپس نوبت به فاتی 17 ساله بارسلونا رسید تا در دقیقه 32 اولین گل ملی خود را برای اسپانیا به ثمر برساند. در نهایت 6 دقیقه به پایان مسابقه تورس گل آخر ماتادورها را رقم زد. فاتی که برای اولین بار در ترکیب اصلی تیم ملی اسپانیا قرار می‌گرفت، با گلی که زد به جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا هم تبدیل شد.

برد پرگل اسپانیا و توقف دوباره آلمان

در دیگر بازی گروه 4 از لیگ A، در ورزشگاه یاکوب‌پارک شهر بازل، تیم ملی آلمان که مهمان سوئیسی‌ها بود، با گل دقیقه 14 گوندوغان از میزبانش پیش افتاد، اما ویدمر در دقیقه 58 گل تساوی را برای سوئیس زد (اینجا ببینید) . به این ترتیب آلمان همچون بازی قبلی‌اش مقابل اسپانیا به تساوی بسنده کرد.

برد پرگل اسپانیا و توقف دوباره آلمان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی