۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیچ‌یک از مدیران باشگاه پرسپولیس نمی‌دانستند مهدی ترابی بندی در قراردادش دارد که در صورت عدم پرداخت ۹۰ درصد از مبلغ قراردادش می‌تواند به‌راحتی و بدون پرداخت مبلغی جدا شود.

هیچ‌کس در باشگاه نمی‌دانست «ترابی» بند حدنصاب ۹۰ درصدی دارد! به گزارش خبرورزشی،  مهدی ترابی هافبک تهاجمی تیم پرسپولیس در نوزدهمین دوره لیگ برتر در فصل جدید لیگ ستارگان قطر برای تیم العربی بازی خواهد کرد. العربی فصل گذشته مرتضی پورعلی‌گنجی را در اختیار داشت. این تیم شب گذشته در نخستین بازی فصل جدید لیگ ستارگان قطر با حضور یک نیمه‌ای مهرداد محمدی برابر الخور به تساوی ۲-۲ بسنده کرد. این در حالی است که از این نقل و انتقال یک ریال هم به باشگاه پرسپولیس نخواهد رسید! چرا؟ مهدی ترابی ستاره پرسپولیس که فصل خوبی را با این تیم پشت‌سر گذاشته بود چند روز پیش در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا با مدیران باشگاه درباره پیگیری مطالباتش جلسه‌ای برگزار کند که البته پس از اتمام جلسه نیز حاضر به صحبت با خبرنگاران نشد، اما در ادامه مشخص شد این بازیکن پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت حق و حقوق و مطالباتش قراردادش را یک‌طرفه با باشگاه پرسپولیس فسخ کرده که شوک بزرگی به هواداران این تیم وارد کرد!

ترابی زمان مدیریت گرشاسبی در پرسپولیس قراردادی را امضا کرد که در آن بندی بود مبنی بر اینکه اگر باشگاه نتواند ۹۰ درصد قراردادش را تا پایان فصل بدهد، او می‌تواند یک‌طرفه این قرارداد را فسخ کند. همچنین در این قرارداد ذکر شده در صورتی که پیشنهاد خارجی داشته باشد می‌تواند با پرداخت ۳۵ درصد از پول این قرارداد از پرسپولیس جدا شود.

ترابی هم با استفاده از بند فسخ و به دلیل عدم پرداخت ۹۰ درصد از قراردادش (او ۸۳ درصد گرفته و تنها ۷ درصد کم داشت!) به راحتی به‌صورت یک‌طرفه این قرارداد را فسخ کرد تا حتی خود مدیریت باشگاه هم دچار شوک شود. به این ترتیب این بازیکن ملی‌پوش حتی یک ریال هم بابت جدایی خود به باشگاه پرسپولیس پرداخت نکرد و همچون یک بازیکن آزاد به تیم العربی قطر پیوست!

جالب آنکه شنیدیم هیچ‌یک از مدیران باشگاه پرسپولیس نمی‌دانستند مهدی ترابی بندی در قراردادش دارد که در صورت عدم پرداخت ۹۰ درصد از مبلغ قراردادش می‌تواند به‌راحتی و بدون پرداخت مبلغی جدا شود!

به‌عبارت دقیق‌تر مهدی ترابی بابت عقد قرارداد با العربی قطر باید رقمی حدود ۴۰۰ هزار دلار به پرسپولیس پرداخت می‌کرد، اما از آنجایی که هیچ‌کس در این باشگاه درجریان بند فسخ ۹۰ درصدی نبود، بدون پرداخت پول از این تیم رفت. عجیب است در باشگاه عریض و طویل و بزرگی همچون پرسپولیس کسی نبوده که هشدار دهد این ۷ درصد باقی‌مانده به حساب مهدی ترابی واریز شود.

بازیکنی که ۸۳ درصد از پول قرارداد لیگ نوزدهم خود را گرفته است فقط به‌خاطر ۷ درصد قراردادش را فسخ کرده و مثل بازیکن آزاد به تیم قطری پیوسته است!

به مهدی ترابی و مهدی ترابی‌ها نمی‌توان خُرده گرفت. بازیکنان امروزی بیشتر از هر چیزی به پول بیشتر و قرارداد بهتر فکر می‌کنند و پرسپولیس و استقلال هم ندارد، اما ایراد اصلی به مدیران وارد است. مدیرانی که حتی نمی‌دانند در باشگاه‌شان چه می‌گذرد و این چنین ضرری ۴۰۰ هزار دلاری به تیم خود می‌زنند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی