۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس توئضیحاتی را پیرامون پرونده‌های بین‌المللی این باشگاه ارائه کرد.

به گزارش خبرورزشی، امیر حسینی در خصوص آخرین وضعیت پرونده برانکو اظهار داشت: در این خصوص باید از مدیریت باشگاه و مسئولان مالی سوال کنید. اگر رسیدهای پرداخت را به من بدهند من آن را به کمیته انضباطی و وکیل او ارسال خواهم کرد اما تا الان چیزی به من ارائه نکرده‌اند.

وی در خصوص اینکه آیا صحت دارد باشگاه به دنبال مهلت گرفتن از برانکو است و آیا با وی ارتباطی گرفته شده یا خیر عنوان کرد:راه‌های مختلفی وجود دارد که با برانکو ارتباط بگیریم. یکی از این راهها مترجمان این مربی است.از طرف من تا به حال اقدامی نشده است.

حسینی در خصوص اینکه بخش سوم مطالبات وی پرداخت نشده چون رسیدی به دست این مربی نرسیده است گفت: فکر می‌کنم رسیدی به دست او نرسیده چون اگر رسیده بود باید آن را به من می‌دادند تا برای وی ارسال کنم اما مطمئنا به این مربی پرداختی خواهیم داشت.

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت محمد نادری و اینکه باشگاه قبلی وی باید رضایتنامه او را صادر کند اظهار داشت: تا جایی که کمیته حقوقی ما را قانع کند ما اقدام خواهیم کرد. ما با باشگاه قبلی نادری چند بار مکاتبه کرده‌ایم و آنها جواب دادند و ما هم ترجمه نامه آنها را به کمیته حقوقی ارائه کردیم. کمیته حقوقی ما برای اینکه تصمیمی بگیرد این بازیکن بازی کند به این نتیجه رسیده است ولی اینکه فیفا در مورد بازیکنانی که قرارداد دارند چه تصمیمی می‌گیرد در حیطه وظایف آنها است.البته از مکاتباتمان پالس های امیدوار کننده ای دریافت کردیم.

وی در خصوص اینکه تکلیف قرارداد کالدرون و شکایت او چه شد عنوان کرد: ما در مورد شکایت کالدرون و دو دستیارش در دادگاه عالی ورزش درخواست استیناف کردیم و آن را ثبت کردیم. مدارک لازم را ارائه کردیم و هزینه‌های دادرسی هم مشخص شده است. باید ببینیم آیا آقای کالدرون هزینه دادرسی را پرداخت می‌کند یا خیر. البته هیچ مذاکره‌ای با این مربی تا به امروز نداشتیم.

حسینی در خصوص پرونده بودیمیر نیز گفت: پرونده بودیمیر هم به دادگاه عالی ورزش رفته است. ما درخواست کردیم یک داور برای این پرونده مشخص شود ولی ظاهرا قصد داشتند دو داور انتخاب کنند.

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه تا چه زمانی برای پرداخت مطالبات برانکو فرصت دارند گفت: ما تا بیست و دوم فرصت داریم.اگر آنها اعلام کنند پولشان را نگرفته ‌اند پنجره پرسپولیس بسته خواهد شد تا زمانی که طلب وی را بپردازیم.

وی در خصوص زمان باشگاه‌ها برای ارسال فهرست به کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد: تا 7 روز قبل از اولین مسابقه این فرصت وجود دارد که لیست به AFC ارسال شود.

حسینی در خصوص اینکه گفته می‌شود محدودیت‌هایی برای سفر به قطر وجود دارد و حتی ممکن است ماساژورهای این تیم نتوانند پرسپولیس را همراهی کنند، تصریح کرد :ما 20 آی دی کارت می‌توانیم از ای اف سی برای اطرافیانمان بگیریم و طبیعتا ممکن است برای همه نشود این کارت‌ها را دریافت کنیم بنابراین برای افرادی که ضرروی هستند کارت می‌گیریم.

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت هزینه‌های سفر و همراهان این تیم گفت: هزینه 29 نفر بر عهده AFC است و بقیه نفرات را باشگاه‌ها پرداخت خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی