نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

واعظی آشتیانی مدیرعامل اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: خودشان قبلاً دچار خلاف شده‌اند و پول استراماچونی را ندادند تا باشگاه زیر بار بدهی هنگفتی برود حالا می‌خواهند از این طریق با رِندی موضوع را به قوه‌ای دیگر ببرند!

خبرورزشی/ محمدرضا مدنی؛ موضوع نامه‌نگاری یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال به دادستانی و ریاست قوه قضاییه کشور موجب شد تا بسیاری از مدیران اسبق باشگاه استقلال و افراد ورزشی و حقوقدان نسبت به این موضوع جبهه گیری کنند. امیررضا واعظی‌آشتیانی در ارتباط با همین نامه و چرایی نگارش آن با ما همکلام شد.

درباره موضوع نامه خبر دارید؟
چه جالب که خرابکاری خودشان را می‌خواهند با وسط کشیدن پای قوه قضاییه درست کنند! خودشان قبلاً درباره این موضوع دچار خلاف شده‌اند و پول استراماچونی را ندادند تا باشگاه زیر بار بدهی هنگفتی برود حالا می‌خواهند از این طریق با رِندی موضوع را به قوه‌ای دیگر ببرند!

این ماجرا به کدام قوه مربوط می‌شود؟
استقلال زیرمجموعه وزارت ورزش و وزارت ورزش مربوط به دولت است، این مشکل باید در قوه مجریه حل و فصل شود. این اصلاً ربطی به قوه قضاییه ندارد.

فکر می‌کنید قوه قضاییه این موضوع را رسیدگی می‌کند؟
بعید می‌دانم اصلاً نامه را بخوانند. یا شاید هم جوابی بدهند که دیگر هوس این قبیل کار‌ها به سرشان نزند.

چطور؟
کاملاً مشخص است دوستان در باشگاه می‌خواهند این ماجرا را به قوه قضاییه بکشند و مردم را با نهاد‌های قضایی رودررو کند که این اصلاً به صلاح خودشان و قوه قضاییه نیست.

در نامه گفته شده این اقدام برای جلوگیری از هدر رفتن پول مملکت و بازگشت دانش فوتبال به ایران است؟
این‌ها بازی‌هایی است که به‌راه انداخته‌اند. استراماچونی که ایران بیا نیست. او و تیم رسانه‌ای‌اش در خارج و داخل ایران در حال اقدامات مافیایی علیه باشگاه استقلال هستند و این بندگان خدا تصور می‌کنند با این حربه می‌توانند او را برگردانند.

یعنی معتقدید او برنمی‌گردد؟
چطور ممکن است برگردد وقتی می‌تواند بیش از این پول را در خانه اش بنشیند و بگیرد! کنار خانواده اش است، برای چه خودش را درگیر دردسر کند.

ولی وزارت ورزش هم گفته خارجی نباید به ایران بیاید؟
من شخصاً به این دستورالعمل انتقاداتی دارم ولی اینکه وزارت ورزش هم سکوت کرده و هیچ موضعی از خود نشان نمی‌دهد باعث تعجب است. به‌ویژه که الان هم زیرمجموعه اش توپ را با رندی به زمین قوه قضاییه انداخته است.

ولی گفته شده این اقدام باعث انتقال دانش به مربی ایرانی هم می‌شود؟
مربی ایرانی اگر دنبال دانش باشد می‌تواند به روزترین دروس و تاکتیک‌های فوتبال را در سایت‌های معتبر ببیند و یاد بگیرد وگرنه مگر در ۸ سالی که کی‌روش در ایران بود کدام مربی ایرانی از کنارش چیز یاد گرفت؟ استراماچونی هم مجیدی را نخواست و این‌قدر کار‌های کوچک از قربانی خواست که پیروز هم قید کار با او را زد. پس این‌ها همه بهانه‌هایی است که از اتاق فکر باشگاه استقلال بیرون زده و همه اش هم اشتباه است. واقعاً باعث تأسف است که چنین مدیرانی در استقلال هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی