نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیر‌انداز تپانچه المپیکی معتقد است کم‌کم باید در شرایط آب و هوایی مشابه آب و هوای توکیو تمرین کنند.

خبرورزشی/ محدثه جوادی؛ جواد فروغی شرایط توکیو را در زمان المپیک مثل سونای بخار می‌داند‌: «من در این مدت درباره ژاپن خیلی مطالعه کرده‌ا‌م و متوجه شده‌ا‌م در تاریخ المپیک هوای توکیو به شدت شرجی و گرم است. ما ورزشکاران باید از لحاظ بدنی به آن آب و هوا عادت کنیم. نیاز است اگر اردوی خارجی برگزار نمی‌شود به فکر اردو‌های داخلی باشیم. اردو‌هایی در کیش، بندر عباس، قشم برای ما خوب است. درست است که در داخل کشور سالنی مثل سایت آزادی نداریم، اما با سالن ۱۲ خطی نیز می‌توانیم در دو شیفت تمرین کنیم.»

فروغی امیدی به ازبین رفتن کرونا ندارد: «ما نباید منتظر از بین رفتن کرونا باشیم چراکه این بیماری از بین نمی‌رود. باید تمرینات متمرکز و اردو‌ها را شروع کنیم و به بهانه بیماری این کار‌ها را عقب نیندازیم. ما به خاطر تمرین متمرکز، محک زدن خودمان با دیگر رقیبان و همچنین کمبود فشنگ در ایران نیاز داریم به اردوی خارجی برویم. فکر می‌کنم کشور آلمان برای ما بهترین گزینه است. امیدوارم شرایط برای رفتن ما را فراهم کنند چراکه زمان زیادی تا المپیک نمانده است.»

ملی‌پوش کشورمان از غیبت یک هفته‌ای‌اش در تمرینات خبر داد: «تمرینات از شنبه هفته قبل شروع شده، اما من در مرخصی بودم. در این یک هفته تمرین خشک داشتم، اما آنچنان متمرکز نبود. تمرینات ما به صورت متمرکز نیست و به خاطر شرایط این بیماری امکان برگزاری اردو را نداریم. بچه‌های شهرستان نیز نمی‌توانند به تهران بیایند چراکه از خوابگاه نمی‌توانند استفاده کنند و اگر هم شرایطی برای اقامت آن‌ها فراهم شود والدین آن‌ها اجازه نمی‌دهند. در حال حاضر فقط من و خانم رستمیان در تمرینات هستیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی