۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق تیم ملی با بیان اینکه امسال تیم‌های قطری و سعودی بازیکنان خارجی خوبی به خدمت گرفتند و از طرفی نقطه قوت فوتبال ایران یعنی هواداران، غایب هستند، ابراز امیدواری کرد تیم‌های ایرانی با غیرت و تعصب به موفقیت برسند.

به گزارش خبرورزشی، یک سوال تکراری از پیشکسوتان و طبق معمول یک جواب تکراری هم از آنها. ببینید حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی ایران درباره شانس تیم‌های ایرانی برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا چه می گوید؛ « تیم‌های قطری و سعودی آمادگی بالایی دارند و توانستند بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرند. در عوض دو تیم مدعی استقلال و پرسپولیس با مسائل حاشیه‌ای پیش آمدند. یکی از خصوصیات بازیکنان ایرانی این است که هنگام مسابقه همه چیز را برای سربلندی خودش و تیمش فراموش می کند. در نتیجه امیدوارم با غیرت و تعصب در آسیا موفق شویم. یکی از پتانسیل های ما در این مسابقات هوادار بود که امسال از نعمت داشتن تماشاگران محروم هستیم.»
نظر مهاجرانی درباره شرایط استقلال؛ «استقلال فوتبال خوب و مالکانه را انجام می‌دهد و تا پشت محوطه جریمه حریف خود پیش می آید اما باید سرعت بازی خود را بالاتر ببرد و به داخل محوطه جریمه برسد. از طرفی نامجومطلق شناخت خوبی از افکار مجیدی دارد و می تواند در آسیا تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی