۰
دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال پرسپولیس به شجاع قول داد بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت از قطر به باشگاه می‌رود و مشکل خلیل زاده را حل خواهد کرد.

به گزارش خبرورزشی، آن‌طور که مشخص است در پرسپولیس کسی رابطه خوبی با مدیران این باشگاه ندارد و تقریباً همه اعضای این تیم نسبت به رفتار مدیریت و عملکرد آن‌ها گلایه دارند. از سرمربی تیم که بار‌ها و به‌صورت علنی علیه تیم مدیریتی پرسپولیس موضع گرفت تا شجاع خلیل‌زاده که خودش پیش‌قدم شد تا قراردادش را تمدید کند ولی با رفتار بد مدیران پرسپولیس مواجه شد. شجاع که از این موضوع بسیار ناراحت است در مصاحبه‌های خود اعلام کرد شاید بعد از لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس جدا شود و به یکی از پیشنهادات خارجی خود جواب مثبت دهد.

هرچند مدافع متعصب پرسپولیس دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارد ولی می‌تواند با پرداخت مبلغی به باشگاه آزاد شود و به هر تیمی که دلش خواست برود. هواداران پرسپولیس هم که علاقه زیادی به شجاع دارند نمی‌خواهند بازیکن محبوب تیم‌شان به سرنوشت علیپور و ترابی دچار شود از همین‌رو انتقاد‌های زیادی را طی روز‌های گذشته به رسول‌پناه و اعضای هیئت‌مدیره پرسپولیس مطرح کردند. در همین رابطه کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس و یکی از اسطوره‌های این باشگاه به شجاع و هواداران پرسپولیس قول داد بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت از قطر به باشگاه می‌رود و مشکل خلیل زاده را حل خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی