نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زین‌الدین زیدان گفت مسبب جدایی گرت بیل او نبوده و ستاره ولزی با جام‌هایی که برده کیفیت کارش را نشان داده است.

به گزارش خبرورزشی، رئال‌مادرید که تابستان آرامی را پشت سر گذاشته و حتی یک بازیکن جدید هم به خدمت نگرفته، فردا در اولین بازی‌اش در فصل جدید لالیگای اسپانیا به مصاف رئال‌سوسیداد خواهد رفت.

زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری قبل از این دیدار گفت: «می‌دانیم که از همین روز اول باید تا جای ممکن برای کسب پیروزی آماده باشیم. اگر خوب آماده شویم، اگر بخواهیم آماده باشیم و اگر عملکردمان شبیه آن چیزی باشد که فصل گذشته بعد از قرنطینه داشتیم، این شانس را داریم که عناوینی کسب کنیم. بازیکنان ما خودشان را برای رقابت آماده کرده‌اند. شما خودتان می‌دانید که هر سال کار سخت‌تر از سال قبل می‌شود. من می‌دانم که بهترین بازیکنان را دارم اما آنها می‌دانند که باید آماده باشند.

زیزو درباره جدایی گرت بیل از رئال‌مادرید هم بیان کرد: «من از دست آنهایی که مرا مسبب جدایی بیل می‌دانند ناراحت نیستم، چون اینگونه نبوده است. موضوع خیلی پیچیده‌تر از این حرف‌هاست. چیزی که من می‌توانم بگویم این است که بین من و بیل هیچ مشکلی وجود نداشت. هیچ‌کسی نمی‌تواند منکر کارهایی شود که بیل برای رئال مادرید انجام داده است. ما با هم هیچ اختلافی نداشتیم و رابطه‌مان آنگونه که برخی می‌گویند، نبوده است. من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم، البته تا الان هنوز با او حرفی نزده‌ام. کارهایی که بیل برای رئال انجام داده، استثنایی بوده است. در این موضوع هم هیچ بحثی نیست، چون او با ما کلی جام برده و کیفیت کارش را نشان داده است. زندگی همین است و اینکه بیل فصل گذشته در رئال ماند هم دلیل داشت. مهم چیزی است که بازیکن می‌خواهد انجام دهد. نظر من همان چیزی است که قبلاً بود. ما همه کارهای‌مان را در کنار هم انجام داده‌ایم، بازیکنان و باشگاه در کنار هم. آیا رفتن بیل از دغدغه‌های فکر من کاسته است؟ نه، چون حضور او هرگز دغدغه من نبود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی