نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در لیگ قهرمانان آسیا تیم شهرخودرو ایران در نیمه اول مقابل الهلال عربستان متوقف شد.

تساوی، حاصل زورآزمایی شهرخودرو و الهلال در نیمه نخست

به گزارش خبرورزشی، در ادامه مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا که بخاطر شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار می‌شود. تیم شهرخودرو ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه الوکره به مصاف تیم الهلال عربستان رفت که نیمه اول مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

شهرخودرو ایران پیش از این بازی از گردونه رقابت‌ها حذف شده بود و شانسی برای صعود به مرحله بعد ندارد. الهلال عربستان هم قبل از مسابقه از AFC درخواست کرده بود که به دلیل ابتلای چندین بازیکن اصلی‌اش این مسابقه به تعویق بیفتد که مورد موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار نگرفت و در نهایت این تیم با ۱۴ بازیکن (۱۱ بازیکن اصلی و سه بازیکن ذخیره که دو نفر آن‌ها دروازه‌بان بودند.) مقابل شهرخودرو قرار گرفت.

ترکیب شهرخودرو ایران: محمد جواد کیا، فرشاد فرجی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، حسین مهربان، امید منصوری، حسن جعفری، علی طاهری، محمد فرامرزی، روح الله سیف الهی، محمد قاضی.

ترکیب الهلال عربستان: عبدالله ابراهیم المعیوف، ناصر الدوساری، اندره یاز، جانگ هیونسو، امیر فهد کردی، علی الوسیان، هاتان سلطان بهبری، محمد ابراهیم کانو، منصور فائز، محمد الکونیدیری، محمد یحیی

دقیقه ۵: ضربه کاشته تیم شهرخودرو را دروازه‌بان الهلال با مشت دور کرد.

دقیقه ۱۲: داور اردنی به اشتباه برخورد توپ به پای بازیکن شهرخودرو را خطای هند تشخیص داد و یک ضربه کاشته از پشت محوطه جریمه به الهلال تقدیم کرد.

دقیقه ۱۷: شوت مهاجم تیم الهلال عربستان از داخل محوطه جریمه به مدافعان شهرخودرو برخورد کرد و بلوکه شد.

دقیقه ۲۰: محمد قاضی به دلیل اعلام خطای هند از سوی داور به شدت به داور معترض شد چند لحظه بعد وقتی قاضی روی بازیکن الهلال مرتکب خطا شد داور بلافاصله به او اولین کارت زرد بازی را نشان داد.

دقیقه ۲۵: اشتباه‌های سریالی از مدافعان شهرخودرو برای الهلال فرصت گلزنی ایجاد کرد و در نهایت هم شوت مهاجم این تیم با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰ و ۳۲: تیم الهلال دو ضربه کرنر زد که حاصلی برای این تیم نداشت.

دقیقه ۳۹: شوت روح الله سیف‌الهی بعد از برخورد به مدافعان الهلال با اختلاف اندکی از کنار دروازه راهی کرنر شد. این جدی‌ترین موقعیت گلزنی قرمزپوشان ایرانی بود. ضربه کرنر هم حاصلی برای این تیم نداشت.

دقیقه ۴۴: شوت از راه دور بازیکن الهلال با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه شهرخودرو به بیرون رفت. بعد از این صحنه محمد جواد کیا دروازه‌بان جوان شهرخودرو دچار مصدومیت شد.

دقیقه ۱+۴۵: با اشتباه فرشاد فرجی، الهلال بازهم صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه مهاجم این تیم با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی