۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نتایج سپاهان تا امروز، شهر خودرو نیز تا این لحظه و البته تساوی استقلال مقابل تیم عراقی نشان می‌دهد فوتبال ایران نه لیگ درست و حسابی دارد، نه تیم‌هایش از نظر فنی توان رقابت با حریفان آسیایی را دارند.

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ آنهایی که بابت انتقاد از سطح فنی فوتبال ایران و ایضا رقابت‌های لیگ، گلایه دارند و ما را متهم به جانبداری از مربیان خارجی می‌کنند، وقتی نوبت به حضور تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد به ندرت حرف می‌زنند و قضاوت هم نمی‌کنند!

راستی شما الان کجا هستید و چرا برای شق‌القمر 3 تیم از 4 تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا کف نمی‌زنید و هوار نمی‌کشید؟ بگذارید نتایج پرسپولیس را از 3 تیم دیگر سوا و بعد سوال کنیم دیگر چه اتفاقی باید رخ می‌داد که الهلال را شکست بدهیم؟

تیمی که نصف بازیکنانش کرونایی شدند و با تمام تلاش‌های مسئولان الهلال، نتوانستند AFC را قانع کنند تا این بازی برگزار نشود؛ تیمی که روی نیمکت فقط 3 بازیکن داشت که دو بازیکن از جمع همین 3 نفر، دروازه‌بان بودند اما نماینده ایران مقابل الهلال تن به تساوی داد.

آیا موقعیتی از این بهتر برای یکی از تیم‌های ایرانی که الهلال را شکست بدهد در طول تاریخ اتفاق می‌افتد؟

نتایج سپاهان تا امروز، شهر خودرو نیز تا این لحظه و البته تساوی استقلال مقابل تیم عراقی نشان می‌دهد فوتبال ایران نه لیگ درست و حسابی دارد، نه تیم‌هایش از نظر فنی توان رقابت با حریفان آسیایی را دارند.

فوتبالی که همین مربیانش در ساحت بازی‌های ملی، انتظار شق‌القمر دارند و می‌گویند چرا قهرمان جام ملت‌های آسیا نمی‌شویم یا چرا در جام جهانی به دیدار فینال راه پیدا نمی‌کنیم (!) در رقابت با الشرطه عراق، النصر و الهلال قلع و قمع شده کم می‌آورند؛ آن وقت حد و حدود این فوتبال می‌شود پیروزی قاطعانه تیم ملی ایران برابر ژاپن و اگر این اتفاق رخ ندهد، یعنی باید در فوتبال کشور را تخته کرد؛ تساوی با پرتغال می‌شود لگد زدن به حیثیت و آرمان‌های فوتبال ملی اما باخت مقابل تیم‌های ضعیف آسیایی و نتایج مفتضحانه در لیگ قهرمانان، نه تنها هیچ ایرادی ندارد که لابد باعث افتخار است و ما باید از این تجربه‌های گران درس بگیریم!

تساوی مقابل الهلال قلع و قمع شده مایه خجالت نیست؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی