نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه الهلال عربستان در پی کنار گذاشته شدن تیم فوتبال این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا به دادگاه جهانی حکمیت ورزش (CAS) شکایت می‌کند.

به گزارش خبرورزشی  و به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، هیئت مدیره باشگاه الهلال تصمیم گرفت تا امروز شکایت رسمی‌اش از کنفدراسیون فوتبال آسیا را به دادگاه CAS که در سوئیس قرار دارد، ارائه کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا شب گذشته به دلیل حضور فقط 11 بازیکن در فهرست تیم الهلال و نرسیدن به حدنصاب لازم پیش از برگزاری بازی برابر شباب‌الاهلی امارات در دور پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا این تیم عربستانی را از دور رقابت‌ها کنار گذاشت. همچنین تمام نتایج الهلال در لیگ قهرمانان آسیا باطل شدند و تیم‌های پاختاکور ازبکستان و شباب‌الاهلی امارات از گروه B لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.

باشگاه الهلال در روزهای اخیر و همچنین دو ساعت پیش از آغاز بازی شب گذشته برابر حریف اماراتی‌اش به دلیل ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا خواهان تعویق بازی‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا شده بود که مورد پذیرش AFC قرار نگرفت. کمیته سازماندهی لیگ قهرمانان آسیا در نهایت شب گذشته با وجود درخواست چندین باره باشگاه الهلال برای تعویق دیدارهایش در پیکارهای آسیایی، رأی به کنار گذاشتن این تیم عربستانی از رقابت‌ها داد.

16 بازیکن و 15 عضو کادر فنی، پزشکی، بدنسازی و تغذیه تیم الهلال عربستان در طول برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در قطر به ویروس کرونا مبتلا شدند که هم‌اکنون در هتلی در شهر دوحه قرنطینه هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی