نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم پرسپولیس گفت: السد یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا است، اما ما هم پرسپولیس و قهرمان ایران هستیم که امیدوارم به مرحله بالاتر صعود کنیم.

پیروانی: با هدف صعود به فینال پیش می‌رویم

به گزارش خبرورزشی، افشین پیروانی در گفت‌وگو با برنامه شب‌های فوتبالی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی با السد اظهار داشت: خدا را شکر روز گذشته بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم تیم شارجه را شکست بدهیم. بازی‌ها خیلی نزدیک به هم است و تیم‌ها همه قوی هستند.

وی افزود: قبل از اعزام اعلام کردم تقابل نابرابر است و تیم‌های حریف با بازیکنان گران قیمت و میلیون دلاری به که تعیین کننده هستند به مسابقات می‌آیند، اما بچه‌ها ما روز به بروز بهتر می‌شوند.

مدیر تیم پرسپولیس اضافه کرد: بازیکنان جدید به شاکله تیم اضافه شدند که نیاز به زمان داشتند و ناگهان به جام باشگاه‌ها که سخت‌ترین مسابقات است آمدند. روز گذشته پرسپولیس قدرت خوبی از خودش به نمایش گذاشت و با اقتدار پیروز شد.

پیروانی ادامه داد: هرچند مرحله حذفی سخت‌تر است. السد هم یکی از تیم‌های خوب و قدرتمند سال‌های اخیر بوده است. آن‌ها برنامه ریزی کرده و به عنوان میزبان برای رفتن به مرحله بعدی تلاش می‌کنند، اما ما هم پرسپولیس و قهرمان ایران هستیم. انشالله اتفاق خوب رقم بخورد و بتوانیم یک مرحله بالاتر برویم.

وی درباره اینکه آیا رویای صعود دوباره پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان شکل می‌گیرد، توضیح داد: تیم با این هدف و تفکر پیش می‌رود. واقعا سخت است، زیرا تیم الدحیل با آن سرمایه گذاری ناگهان حذف می‌شود و این نشان می‌دهد بازی‌ها کیفیت فنی بالایی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی