نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه 1-0 السد قطر را شکست دهد.

پرسپولیس و یحیی مچ ژاوی را خواباندند

به گزارش خبرورزشی، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:10 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی قطر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس خاتمه یافت. عیسی آل‌کثیر 88 گل‌ برتری تیم پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساند تا شاگردان گل‌محمدی راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. آل‌کثیر پیش از این گل دو بار توپ را به تیر دروازه السد زده بود.

حریف پرسپولیس فردا و پس از قرعه کشی مشخص می‌شود.

سیامک نعمتی در دقیقه 90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن (84-امید عالیشاه)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، احسان پهلوان (84-مهدی عبدی)، وحید امیری، میلاد سرلک (84- میلاد سرلک)، عیسی آل‌کثیر(2+90 سید جلال حسینی)، سعید آقایی و سیامک نعمتی.

ترکیب السد: سعد الشیب، سانتی کاسورولا، پدرو کوریا، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، محمد البیاتی (66-حسن‌الهیدوس)، بغداد بونجاح، گیلرمه دوسانتوس، خوخی بوعلام، نام تای هی و اکرم عفیف.

داور: کو هیونگ جین کره‌ای

نیمه اول

دقیقه 12: اولین موقعیت نصفه و نیمه این بازی را بازیکنان پرسپولیس روی دروازه السد خلق کردند که ضربه آ‌ل‌‌کثیر در حالتی غیرمتعادل از کنار دروازه السد به بیرون رفت.

دقیقه 13: شوت محکم کاسورولا از داخل محوطه جریمه را حامد لک با عکس‌العملی خوب مهار کرد.

دقیقه 16: حرکت خوب و هماهنگ بازیکنان پرسپولیس توپ را داخل محوطه جریمه حریف به بشار رسن رساند که حرکت انفرادی و خوب این بازیکن می‌رفت که سرخپوشان را صاحب فرصت خوب گلزنی کند، اما ضربه رسن را مدافعان السد برگشت دادند.

دقیقه 17: نفوذ احسان پهلوان از جناح چپ و پاس در عرض این بازیکن در داخل محوطه جریمه به وحید امیری رسید، اما ضربه بی‌دقت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 33: پاس تند و تیز عبدالکریم حسن را حامد لک به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه 34: مدافعان السد بار دیگر توپ را از مقابل پای وحید امیری در داخل محوطه جریمه دور کردند تا این بازیکن نتواند دروازه حریف را تهدید کند.

نیمه دوم

دقیقه 54:  شوت سرکش عبدالکریم حسن از پشت محوطه جریمه به شکلی خطرناک از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 59: کرنر ارسالی اکرم عفیف روی خط محوطه جریمه به بازیکن السد رسید که ضربه این بازیکن از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 61: کار ترکیبی و خوب بازیکنان پرسپولیس از جناح راست بشار رسن را در فرصت خوب قرار داد که پاس در عرض او داخل محوطه شش قدم به عیسی  آل‌کثیر رسید اما این بازیکن با بی‌دقت بهترین فرصت پرسپولیس تا به اینجای کار را به تیر دروازه السد کوبید تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه 63: ضد حمله خطرناک شاگردان گل‌محمدی یک‌بار دیگر نماینده کشورمان را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما بازهم ضربه بشار رسن را مدافعان السد از مقابل دروازه‌ این تیم دور کردند.

دقیقه 64: وحید امیری اولین کارت زرد بازی را از داور کره‌ای دریافت کرد.

دقیقه 67: کرنر ارسالی اکرم عفیف با ضربه سر کوریا به شکلی خطرناک از کنار دروازه لک راهی اوت شد.

دقیقه 69: ضد حمله بازیکنان پرسپولیس و بازهم پاس در عرض بشار رسن روی خط شش قدم به عیسی آل‌کثیر رسید که ضربه این بازیکن به شکلی فوق‌العاده خطرناک برای بار دوم به تیر افقی دروازه السدی‌ها برخورد کرد.

دقیقه 75: شوت نام تای هی را حامد لک به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه 80: میلاد سرلک نیز دومین کارت زرد را از داور بازی دریافت کرد.

دقیقه 85: شوت سرکش گیلرمی با فاصله از کناره دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 88: کرنر اعلام شده به سود تیم پرسپولیس را امید عالیشاه روی دروازه حریف ارسال کرد که آل‌کثیر با یک ضربه سر گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی