نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی فعلی تیم فوتبال سپاهان، دلیل رد پیشنهاد همکاری با امیر قلعه نویی در سال‌های گذشته را اعلام کرد.

به گزارش خبرورزشی، محرم نویدکیا در حالی امسال سرمربی تیم فوتبال سپاهان شد که در سال های گذشته به واسطه حضور امیر قلعه نویی در این تیم، پیشنهاد همکاری با این باشگاه را داشت. قلعه نویی در سال ۱۳۹۷ و بعد از آنکه هدایت تیم سپاهان را قبول کرده بود، درباره محرم نویدکیا اظهاراتی داشت.
قلعه نویی ضمن استقبال از حضور نویدکیا در کادر فنی اش به عنوان مربی گفته بود: « در ذهنم بود که محرم را در عرصه مربیگری بیاورم چون وقتی که در سپاهان بودم این بازیکن هم از لحاظ فنی و اخلاقی سطح بالایی داشت و مطمئنم در مربیگری هم همینطور خواهد بود. این پیشنهاد را به باشگاه داده‌ام و باید بنشینیم و با نویدکیا هم صحبت کنیم. یکسری صحبت‌هایی هم شده است که باید صحت و سقم آن مشخص شود.»
با این حال نویدکیا به پیشنهاد قلعه نویی برای حضور در کادر فنی سپاهان و استارت کار مربیگری اش پاسخ منفی داده و هیچ زمانی هم دلیل این تصمیمش را رسانه ای نکرده بود.
کاپیتان پیشین سپاهان که حالا به عنوان جانشین امیر قلعه نویی در این تیم انتخاب شده، شب گذشته با حضور در برنامه تلویزیونی شبکه اصفهان، درباره مسائل مختلف از جمله پیشنهاد قلعه نویی شفاف سازی کرد.
نویدکیا در این مورد گفت: «بله آقای قلعه نویی دو بار با من صحبت کرد. با اینکه می دانستم ایشان مربی موفقی است و تیم هایش همیشه موفق بوده اند، ترجیح دادم آرامش داشته باشم و کار نکنم. خیلی محترمانه از ایشان معذرت خواهی کردم و فکر می کنم به صلاح هر دو طرف بود.»
نویدکیا همچنین تایید کرد که از تیم های گل گهر و ذوب آهن پیشنهاد سرمربیگری داشته است ولی مذاکره با این دو باشگاه بدون نتیجه مانده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی