نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند گلر ایرانی آنتورپ دچار مصدومیت شده و سه هفته از تمرینات دور خواهد بود.

به گزارش خبرورزشی، یکی از بزرگترین آرزو‌های علیرضا بیرانوند حضور در فوتبال اروپا بود. اتفاقی که بالاخره به حقیقت پیوست و علی بیرو با انتقالی خوب از پرسپولیس به آنتورپ بلژیک پیوست. رفتن علیرضا به بلژیک هم با توجه به شیوع ویروس کرونا به تأخیر افتاد و حواشی زیادی هم ایجاد کرد. بعد از رفتن بیرانوند به بلژیک طبق قوانین آن کشور علیرضا دو هفته قرنطینه بود و حق حضور در تمرینات را نداشت. از همین‌رو ژانو بوته، گلر فرانسوی آنتورپ که برخلاف بیرو در تمرینات هم حضور فعالی داشت به ترکیب اصلی تیم رسید و علیرضا با وجود آمادگی کامل نیمکت‌نشین شد.

آنتورپی‌ها که بیرانوند را به‌عنوان گلر اصلی خریده بودند و حتی شماره یک را هم به علیرضا دادند هنوز نتوانستند از حضور گلر شماره یک تیم ملی استفاده کنند و بیرو در همه دیدار‌های این فصل تیمش نیمکت‌نشین بود. با این حال علیرضا با انگیزه فراوان در تمرینات آنتورپ شرکت می‌کرد تا جایگاه فیکس در تیمش داشته باشد و به ترکیب اصلی آنتورپ برسد، اما یک مصدومیت بدموقع همه چیز را عوض کرد. علیرضا در تمرین چند روز قبل تیمش دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ شد و نتوانست به تمرین ادامه دهد. بیرانوند سه‌شنبه از محل آسیب‌دیدگی MRI گرفت و مشخص شد تا چند هفته نمی‌تواند در تمرینات شرکت و آنتورپ را همراهی کند. با توجه شرایط پیش آمده به احتمال فراوان علیرضا اولین اردوی تیم ملی با اسکوچیچ را از دست خواهد داد و باید به درمان مصدومیتش بپردازد. بعد از این اتفاق با بیرانوند تماس گرفتیم.

علیرضا با وجود اینکه خیلی علاقه‌ای به صحبت کردن نداشت به خبرورزشی گفت: «متأسفانه در تمرینات دچار آسیب‌دیدگی شدم و بعد از گرفتن MRI معلوم شد دو، سه هفته نمی‌توانم تمرین کنم و باید به کار‌های درمانی بپردازم. ممنون از همه کسانی که پیگیر مصدومیتم بودند ولی مشکل خاصی نیست. خیلی زود و با قدرت برمی‌گردم و در خدمت آنتورپ و تیم ملی خواهم بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی