نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی فولاد سیرجان به خبرورزشی گفت: امسال حریف اصلی ما کروناست، با این حال خوشحالم با وجود آن لیگ ادامه دارد، حتی اگر تیم‌ها متضرر شوند، اما برگزاری لیگ امیدوار‌کننده است.

تندروان: کرونا اصلی‌ترین حریف ماست
خبرورزشی/ مهری رنجبر؛ کرونا کم‌کم روی دیگری از لیگ برتر والیبال را به نمایش می‌گذارد. این اعتقاد رضا تندروان، سرمربی فولاد سیرجان بعد از باخت تیمش در هفته پنجم لیگ است. آن هم در روز‌هایی که کرونا جولان می‌دهد. به همین خاطر سرمربی سیرجانی‌ها این روز‌ها کرونا را حریف اصلی تیم‌ها می‌داند.

چه اتفاقی افتاد تیم شما در هفته پنجم مقابل شهرداری ورامین باخت؟
به‌نظرم کم‌کم لیگ والیبال روی دیگرش را نشان می‌دهد. رویی که اصلاً ربطی به مسائل فنی ندارد. از اول روی کاغذ بحث فنی بود، چیزی که از اول مشخص بود، اما بعد از اینکه لیگ روی غلتک افتاد کرونا هم دست به‌کار شد. وقتی تیم‌ها در سالن شهرشان تمرین می‌کردند، احتمال ابتلا کمتر بود، اما حالا که سفر تیم‌ها برای بازی لیگ شروع شده، کم‌کم تیم‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. کرونا حالا اصلی‌ترین حریف تیم‌ها شده و کار مبارزه با شرایط است و بعد حریف در زمین. هفته قبل هم وقتی نتیجه تست علیرضا بهبودی پاسور ما دو ساعت قبل از بازی مثبت شد، در حرکت جوانمردانه به‌رغم مجوز بازی بیرون ماند تا مشکلی برای بقیه پیش نیاید. البته حتی ۷ نفر از کادر و بازیکنان سپاهان، آذرباتری یا شهرداری ارومیه هم این مشکل را داشتند. این شرایط به مراتب سخت‌تر از بحث فنی است.

پس نبود علیرضا بهبودی در باخت شما تأثیر داشت؟
بدون شک تأثیر زیادی داشت. وقتی آزمایشگاه دو ساعت قبل از مسابقه خبر تست مثبت پاسورمان را داد، برنامه دیگری نداشتیم. شاید اگر دو شب قبل یا شب قبل از مسابقه متوجه می‌شدیم اتفاق دیگری می‌افتاد، اما ما بعد از جلسه آنالیز متوجه شدیم و فشار روحی زیادی را تحمل کردیم. البته بازی ما نزدیک بود و می‌شد برد، اما وقتی بازیکن اصلی نیست تا بازیکن دوم خودش را در زمین پیدا کند، کمی سخت می‌گذرد. امیدوارم همه تیم‌ها وقتی تست بازیکن‌شان مثبت شد برای حفظ سلامتی بقیه، آن‌ها را قرنطینه کنند.

فعلاً بهبودی در قرنطینه می‌ماند؟
همه بازیکنان و کادر فنی پنج‌شنبه تست آنتی‌بادی دادیم و صبح امروز هم دوباره تست PCR می‌دهیم، اگر تستش منفی باشد به تمرین برمی‌گردد، وگرنه در قرنطینه می‌ماند. امیدوارم نتیجه تست امروز همه بچه‌ها منفی باشد.

این اتفاق برای شما تجربه جدیدی بود؟
ما باید به این مسائل توجه کنیم. به هر حال تجربه می‌شود و از این به بعد برنامه‌ریزی می‌کنیم تا اگر باز هم چنین وضعیتی پیش آمد دیگر شوکه نشویم. بازی با شهرداری ورامین بازی‌ای بود که راحت می‌توانستیم ۳- صفر برنده باشیم، اما نشد. باز هم خدا را شکر که این اتفاق حالا افتاد اگر در پلی آف می‌افتاد خیلی شرایط بدی پیش می‌آمد.

با این حساب امسال لیگ سخت‌تری دارید؟
امسال تجربه متفاوتی داریم. قبلاً چنین شرایطی را تجربه نکرده بودیم. ما والیبالی فکر می‌کردیم، اما وضعیت جور دیگری از کار درآمد. امسال حریف اصلی ما کروناست، با این حال خوشحالم با وجود آن لیگ ادامه دارد، حتی اگر تیم‌ها متضرر شوند، اما برگزاری لیگ امیدوار‌کننده است. چراکه بالاخره کرونا تمام می‌شود و اگر ما دست روی دست بگذاریم از دنیا عقب می‌مانیم، پس بهتر است در هر شرایطی کار کرد.

با همه اتفاقات تیم فولاد سیرجان یکی از مدعیان قهرمانی است؟
تا آخرین لحظه نمی‌شود درباره قهرمانی تیم صحبت کرد، اما تمرین، بازی‌های تدارکاتی و نتایج تیم در ۵ هفته قبل لیگ نشان داد، حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

بازی فردا را چطور می‌بینید؟
این شرایط و نبود بهبودی کار را سخت می‌کند و حتی ممکن است چند نفر دیگر را هم نداشته باشیم. ما به شهرداری قزوین تیمی که هفته قبل هم پیکان را برده، احترام می‌گذاریم. به هر حال قزوین مهره‌های خوبی دارد و کنار هم می‌توانند برای حریفان دردسرساز شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی