نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر بحث بر سر بی پولی است، حقیقت را باید به مردم گفت؛ باشگاه بی پول را مدیرانی به نفر بعدی تحویل می دهند که مشتی بدهی غیرضرروی از خود بر جا می گذارند و تعدادی مربی و بازیکن خارجی را در شرایط غیر طبیعی تحریم ها می خرند.

خبرورزشی/ آرتین زهرابی: بی تردید اگر همه چیز حول محور مدیریت درست و اصولی می چرخید، امروز شاهد تجمعات پراکنده و گاهی اوقات قابل توجه تعدادی از هواداران فوتبال نبودیم. متاسفانه در مورد استقلال، آنچه بیشتر به چشم آمد سایه ای از بی تدبیری و ندانم کاری بود و متاسفانه هر بار برای این باشگاه مدیرانی از سوی وزارت ورزش انتخاب شدند که از چرخاندن امور باشگاه ناتوان بودند.
اگر بحث بر سر بی پولی است، حقیقت را باید به مردم گفت؛ باشگاه بی پول را مدیرانی به نفر بعدی تحویل می دهند که مشتی بدهی غیرضرروی از خود بر جا می گذارند و تعدادی مربی و بازیکن خارجی را در شرایط غیر طبیعی تحریم ها می خرند. در واقع مدیرانی که می دانند از پس هزینه های دلاری این اشخاص برنمی آیند، خود را در بازار خارجی موظف به خرید نسیه می دانند اما وقتی باید همه چیز نقدا به آنها پرداخت شود جا می زنند.
سرپرست استقلال کیست؟ برنامه اش چیست؟
مساله استقلال بی پولی نیست؛ درد این تیم بی تدبیری است که مدیرعامل وقت با سرمربی جوان تیم به تعامل نمی رسند. سرمربی حرف خودش را می زند و مداخله آشکار در جزیی ترین امور تیم را حق مسلم خود می داند و متقابلا آقای مدیر بدون در نظر گرفتن شرایط زمانی؛ در سفری بی موقع راهی اروپا می شود.
ماجرای استقلال که امروز صدای اعتراض هوادارانش را بلند کرده می توانست با یک جام حل و فصل شود؛ اگر استقلال در جام حذفی دچار اشتباه محاسباتی نمی شد و طرفین لج و لجبازی ها را کنار می گذاشتند، آن وقت همه چیز از شرایط فعلی بهتر بود.
چند روز پیش نوشتیم که سعادتمند هم برود، مدیر بعدی سوپرمن نخواهد بود. این مدیر را هم جامعه فوتبال به درستی نمی شناسد. او کیست؟ برنامه اش برای آینده چیست و این تیم در ادامه راه، چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی