نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران گفت : در پرونده شکایت النصر از پرسپولیس برخی ایرانی ها منافع ملی را برای رسیدن به اهداف شخصی لوث کردند.

به گزارش خبرورزشی، بیژن ذوالفقارنسب درباره تحرکات عجیب برخی افراد برای ارسال ایمیل به AFC و ارائه اطلاعات در راستای محکوم کردن باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت النصر عربستان سخن گفت که خلاصه ای از حرف های او را در زیر می خوانید.
 
* اینکه برخی افراد از داخل چنین اقدام سخیفی را انجام بدهند، نشان دهنده فقر فرهنگی آنها است. برخی افراد که استدلال ها و منطق خوبی ندارند به اعمال و حرکاتی متوسل می شوند که زیبنده جامعه و ورزش ایران نیست.
 
* بسیار تاسف می خورم یک ایرانی برخلاف منافع ورزشی کشورمان دست به چنین اقدامی می زند و می خواهد از این طریق تیم هم وطن خود را از رسیدن به یک موفقیت بازدارد. چنین اقدامی به حدی بی ارزش و  ضعیف است که نباید چندان به آن پرداخته شود.
 
* حتی اگر باشگاه پرسپولیس تخلفی در زمینه عقد قرارداد با بازیکنان جدید خود مرتکب شده باشد یک ایرانی به هیچ وجه نباید در زمین عربستانی ها بازی کند بلکه اگر شکایتی به این موضوع دارد آن را از طریق نهادهای نظارتی داخلی پیگیری کند. این اقدام ها تنها سبب شاد شدن حریف خارجی ما می شود. یک تعداد ایرانی علیه تعدادی دیگر با هر هدفی به یک مرجع بین المللی اطلاعات درست یا غلط داده اند و این موضوع مصداق خیانت به منافع کشورمان بوده و اصلا درست نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی