نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق پرسپولیس می‌گوید که همبستگی بازیکنان تیم و اتحاد آن ها سبب شد تا به فینال بروند.

به گزارش خبرورزشی، افشین قطبی سرمربی سابق تیم پرسپولیس که این روزها در شیجیاژوانگ فعالیت می‌کند صحبت های جالبی را درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مطرح کرده است.
 
*عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا فوق‌العاده بود و این تیم کیفیت بسیار بالایی از خود به نمایش گذاشت که فراتر از آسیا بود. بازیکنان پرسپولیس نشان دادند دل شیر دارند. به بازیکنان و کادرفنی تبریک می‌گویم. آنها یکبار دیگر غیرت ایرانی را معنا کردند.
 
*پرسپولیس با حریفان قدرتمندی بازی کرد که هرکدام از آنها امکانات زیادی دارند اما عملکرد خوب سرخپوشان آنها را به زانو درآورد. متاسفانه شاهد برخی حواشی به ویژه قبل از بازی با النصر بودیم اما همان زمان ایمان داشتم بازیکنان ما با غیرت ایرانی انگیزه بیشتری برای موفقیت پیدا می‌کنند.
 
*هواداران پرسپولیس بی‌نظیر هستند. آنها عامل اصلی این موفقیت‌ها به حساب می‌آیند. هیچگاه خاطرات شیرین حضور در کنار هوادران پرسپولیس را فراموش نمی‌کنم و به اعتقاد من آنها بی‌نظیر هستند.
 
*تیم‌های قدرتمندی در شرق آسیا مدعی حضور در فینال هستند اما اگر پرسپولیس به این روند ادامه دهد شانس زیادی برای قهرمانی دارد. مدیریت باشگاه باید هرچه سریعتر نسبت به برطرف کردن ناراحتی بازیکنان اقدام کند تا این همبستگی و یکدلی به خطر نیافتد.
 
*ایران قدرت اول آسیا است و بی‌تردید شانس زیادی برای صعود به جام جهانی داریم. شاید در بازی‌های قبل خود نتایج لازم را نگرفتیم اما بازیکنان ما توانایی جبران نتایج را دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی