نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در صورتی که باشگاه استقلال رضایت مدافع تیم فوتبال پرسپولیس را که عازم ازبکستان شده به همراه چند نفر دیگر به دست نیاورد در خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

به گزارش خبرورزشی، به گفته مسئولان فدراسیون فوتبال و همچنین مدیر حقوقی باشگاه استقلال این باشگاه تا پایان ساعات اداری فردا فرصت دارد مدارک خود را برای ثبت در سیستم کنفدراسیون فوتبال آسیا آپلود کند. در غیر این صورت باشگاه‌هایی که این اقدام را انجام ندهند از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهند شد.

استقلالی‌ها نیز با چنین دردسری مواجه هستند و تنها یک روز فرصت دارند تا رضایت طلبکاران خود را به دست آورده و مدارک آنها را در سیستم به ثبت برساند.

امروز تعدادی از بازیکنان استقلال در محل باشگاه حاضر شده تا برگه رضایت خود را بابت مطالبات فصول اخیر پر کنند اما طبق پیگیری‌های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس تا این لحظه برگه رضایت توسط برخی از بازیکنان از جمله جابر انصاری مهاجم سابق این تیم امضا نشده است. بازیکنانی که به محل باشگاه مراجعه کردند خواستار روشن شدن تکلیف مطالبات‌شان شده و دست خالی باشگاه را ترک کردند.

دردسر بزرگ دیگر استقلال مطالبات 350 میلیونی محمدحسین کنعانی‌زادگان است. مسئولان استقلال ظهر امروز قبل از سفر مدافع پرسپولیس به ازبکستان با این بازیکن تماس گرفته تا مطالباتی که از زمان حضورش در استقلال دارد را در قالب یک چک به وی پرداخت کنند. اما مدافع تیم ملی فوتبال ایران حاضر به مذاکره با استقلالی‌ها نشد و اعلام کرد تنها با پرداخت پول نقد حاضر است برگه رضایت را پر کند.

خسرو حیدری دیگر طلبکار باشگاه استقلال است و از طرفی گفته می‌شود بازیکنان قدیمی دیگری مثل جاسم کرار هنوز از استقلال طلب دارند و در صورتی که آنها برگه رضایت را پر نکنند باشگاه استقلال با دردسر حذف از مسابقات لیگ آسیا مواجه خواهد شد.

باید دید آیا تا پایان ساعات اداری فردا استقلالی‌ها چگونه می‌توانند مطالبات محمدحسین کنعانی‌زادگان که در ایران حضور ندارد را پرداخت کرده و رضایت بقیه شاکیان را نیز بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی