نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی الهلال عربستان در مصاحبه جدید خود اتهام بزرگی به کنفدراسیون فوتبال آسیا زد و حذفشان در لیگ قهرمانان را عمدی دانست.

AFC عمدی ما را حذف کرد تا کار دیگر تیم‌ها آسان شود! به گزارش خبرورزشی و به نقل از سایت «سعودی لیگ»، زارفان لوچسکیو، سرمربی الهلال در جدیدترین مصاحبه‌اش اعلام کرد همچنان از کنار گذاشتن تیم از لیگ قهرمانان آسیا 2020 ناراحت است و اشاره کرد AFC عمدا الهلال را حذف کرد تا تیک‌های دیگر کارشان راحت شود.

لوچسکو در مصاحبه خود، گفت: تیم از لیگ قهرمانان آسیا کنار نرفت بلکه ما را از این رقابت‌ها کنار گذاشتند درحالیکه صدرنشین گروه‌مان بودیم. برخی ها با این کار خواستند تا راه برای تیم‌های دیگر باز شود و کارشان در ادامه مسابقات راحت شود.

وی افزود: ما به عنوان صدرنشین به مرحله یک‌هشتم نهایی راه پیدا کردیم و زمان کافی برای برگزاری ادامه مسابقات وجود داشت. در آن طرف در منطقه شرف تیم‌های چین، استرالیا و ژاپن هنوز هیچ بازی انجام ندادند. آنچه که برای ما اتفاق افتاد ظلم بزرگی بود و عمدا ما را کنار گذاشتند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا الهلال را در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل شباب الاهلی دبی به دلیل نرسیدن تعداد بازیکنان به حدنصاب مسابقه از این رقابت‌ها کنار گذاشت. 25 بازیکن الهلال در آن زمان به کرونا مبتلا شده بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی