نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند، وریا غفوری و علیرضا جهانبخش سه بازیکن کلیدی تیم ملی بودند که به دلیل مصدومیت بازی ایران مقابل ازبکستان را از دست دادند.

به گزارش خبرورزشی، بازیکنان تیم ملی برای دو بازی دوستانه برابر ازبکستان و مالی آماده می‌شوند و این در حالی است که جای چند ستاره تیم ملی را در این لیست خالی می‌بینیم. لیست پر تغییر اسکوچیچ همه کارشناسان را شوکه کرد، اما او کمی هم حق داشت و اعلام کرد به دلیل مصدومیت چند تغییر بیشتر در لیست نهایی ایجاد شد، اما بازیکنان مد نظر اسکوچیچ چه کسانی بودند که از لیست تیم ملی جا ماندند؟

بیرانوند در بلژیک ماند تا فیکس شود
علیرضا بیرانوند در آنتورپ روز‌های خوبی را سپری نمی‌کند و نیمکت‌نشین تیمش است. بیرانوند یک مصدومیت جزئی هم دارد که دلیل مهمی برای غیبت اوست. گلر شماره یک تیم ملی در بلژیک ماند تا روند درمانی خود را سپری کند و شانس فیکس شدن در تیمش را از دست ندهد.

وریا برای استقلال هم بازی نکرد
عجیب‌ترین بازیکنان لیست دراگان بازیکنانی هستند که برای دفاع راست انتخاب کرد. لیستی که بدون شک مصدومیت وریا غفوری در اعلام آن تأثیر داشت. کاپیتان استقلال به دلیل مصدومیت بازی حساس تیمش برابر پاختاکور را از دست داد و به تیم ملی هم نرسید. البته شنیده می‌شود شاید وریا بعد‌ها هم به تیم ملی دعوت نشود.

بدشانسی‌های جهانبخش ادامه دارد
ستاره تیم ملی و عضو باشگاه برایتون تا در تیمش فیکس شد او را زدند و مصدومش کردند. جهانبخش در بازی برابر منچستر‌یونایتد مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت و در لیست ۱۸ نفره تیمش در بازی با اورتون قرار نگرفت. جهانبخش در شرایطی اردوی تیم ملی را به دلیل مصدومیت از دست داد که در اردوی قبلی تیم ملی هم به دلیل مصدومیت حضور نداشت و بدشانسی‌های او ادامه دارد.

غیبت مصدومان در اردو‌های تیم ملی برای کارلوس کی‌روش قابل توجیه نبود. سرمربی پرتغالی اسبق تیم ملی ایران حتی بازیکنان مصدوم را دعوت می‌کرد تا روند درمان آن‌ها را شخصاً پیگیری کند، اما اسکوچیچ اردوی خلوتی را تشکیل داده و فقط با ۲۳ نفر می‌خواهد روی کار‌های تاکتیکی تمرکز کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی