نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایزد سیف‌الله‌پور گفت: اگر محمود فکری خارجی بود، میلیارد‌ها تومان برای گرفتن رضایت‌نامه او هزینه می‌شد.

واکنش مدیر نساجی به جدایی فکری: تیم ما متلاشی شد

به گزارش خبرورزشی، ایزد سیف‌الله‌پور درباره عدم حضور محمود فکری برای دیدار دوستانه امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل ذوب‌آهن اصفهان، گفت: فکری شب گذشته استعفا کرد، اما باشگاه مخالفت کرد. امروز منتظر فکری بودیم. با توجه به قولی که به ذوب‌آهن برای بازی تدارکاتی داده بودیم، مجبور شدیم در غیاب فکری به مصاف ذوب‌آهن برویم. منتظریم تا ببینیم چه خواهد شد.

وی در مورد درخواست ۷ میلیاردی نساجی از استقلال برای صدور رضایت‌نامه تصریح کرد: ما بخش خصوصی هستیم. در قراردادی که بین باشگاه نساجی و فکری بسته شده، بندی وجود دارد که در صورتی که تیمی فکری را بخواهد، باید ۵ برابر قراردادش را بدهد. فکری ۱۴، ۱۵ سال در استقلال کاپیتان بوده و عمرش را در این تیم گذارنده و گزینه خوبی برای استقلال است. سؤالم از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال این است که برای فکری با این سوابق و کار‌هایی که کرده و موفق بوده، نمی‌خواهند هزینه کنند؟ اگر فکری خارجی بود، میلیارد‌ها تومان خرج می‌کردند، اما حالا که استقلالی اصیل است، هزینه نمی‌کنند؟

مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران خاطرنشان کرد: فکری در نساجی بسیار خوب عمل کرد و تمایلی نداریم مربی‌مان را از دست بدهیم. تیم ما به طول کلی از ابتدای فصل متلاشی شد و الان هم کمتر از ۲۰ روز به مسابقات لیگ باقی مانده است. اگر فکری یک طرفه فسخ قرارداد کرده باشد و اتوماسیون سازمان لیگ موضوع را به باشگاه نساجی اعلام کند، امشب حدادیان مالک و امیری مدیرعامل باشگاه تشکیل جلسه می‌دهند و تا فردا مربی تیم انتخاب شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی