۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه نساجی مازندران به دنبال اظهارات محمود فکری بیانیه‌ای را صادر و اعلام کرد که رفیقان واقعی نساجی هواداران این تیم هستند.

بیانیه پرکنایه نساجی: اینجا سکوی پرتاب مربیان دسته‌های پایین‌تر نیست!

به گزارش خبرورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، در این بیانیه آمده است: «هواداران صبور و خونگرم نساجی! می‌دانیم که این روز‌ها نگران تیم محبوب خود هستید و از مصاحبه‌های دوستان قدیمی رنجیده‌اید. دوستانی که از دوستی تنها فرصت‌طلبی را یاد گرفته‌اند!

آن روز که دوست داشتند برند لیگ برتری شده و از مربیگری در دسته‌های پایین‌تر خلاص شوند، یار جانی بودند و حالا حرف از عدم تمرکز و چوب رفاقت می‌زنند. آنهم درست وقتی که فاصله چندانی تا شروع مسابقات لیگ برتر نداریم و وقت جبران بود تا ثابت کنند نساجی یک انگیزه فرصت‌طلبانه و سکوی پرتاب نیست. کاش لااقل به حرمت رفاقت، ساز رفتن را زودتر کوک می‌کردند تا تکلیف تیم محبوب مازندرانی‌ها زودتر مشخص شود. لابد رفاقت بلد نبودند و نیستند و تنها منافع‌شان مسیر دوستی را مشخص می‌کند.

هواداران گرامی! به‌زودی برای باشگاه و آینده‌اش تصمیم مهم و راه‌گشایی با همراهی شما خواهیم گرفت. رفیقان واقعی نساجی، شما هستید و جز شما یار و مخاطبی نداریم. نساجی فصل پرقدرتی پیش رو خواهد داشت».

بیشتر بخوانید: فکری: شاید می‌خواستند من را سیاه کنند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی