نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان حریف امروز تیمش را تیمی بسیار توانمند توصیف کرد.

به گزارش خبرورزشی، وادیم آبراموف در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و ایران که امروز با پیروزی 2 بر یک شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید، اظهار داشت: ایران تیم بسیار باتجربه‌ای است و در بازی امروز ما پایین‌تر از سطح فنی موردانتظارمان ظاهر شدیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان در ادامه افزود: اگر در نیمه نخست بازی با ایران کمی خوب بودیم در 30 دقیقه پایانی بسیار بد کار کردیم. ایران در نیمه نخست دو فرصت داشت و یک گل زد. متأسفانه آن بازی که انتظارش را داشتیم نتوانستیم به نمایش بگذاریم. فقط موفق شدیم بازیکنان ازبکستان را برابر حریف قدرتمندی مورد آزمایش قرار دهیم. این بازی برای ما سودمند خواهد بود و زمانی که می‌بازیم درس‌های زیادی برای بازیکنان به همراه دارد.

آبراموف در واکنش به این پرسش که چرا سبک بازی ازبکستان برابر ایران همانند گذشته بود و آیا ایده‌ای برای تغییر آن در بازی‌های آینده برابر حریفان آسیایی ندارد، گفت: حریف امروز ازبکستان خیلی ساده و با اطمینان بازی کرد. توانمندی تیم ملی فوتبال ایران مشهود بود و حتی در صورت نیاز می‌توانند قدرتمندتر بازی کنند. در نیمه نخست همگام با ایران بازی کردیم و حتی روی خط دفاعی‌شان هجوم بردیم. موقعیت‌هایی هم ایجاد کردیم. شکست دادن ایران با ارسال‌های پاس‌های مستقیم هوایی در محوطه جریمه امکان‌پذیر نیست.

وی درباره ضعف مدافعان ازبکستان و گلزنی سردار آزمون که یکی از بهترین مهاجمان آسیا محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: حق با شماست و سردار آزمون بازیکن خوبی است. برخی از بازیکنان ازبکستان سه روز پیش از بازی برابر ایران به اردو پیوستند. وقتی چنین اشتباهاتی از بازیکنان‌مان در زمین رخ می‌دهد، روشن است که به هماهنگی لازم نرسیده‌اند. البته توانمندی سردار آزمون در باز کردن دروازه ازبکستان نقش مهمی داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی