نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه نفت مسجدسلیمان وضعیت خوبی ندارد و با ادامه این روند مشخص نیست این تیم چگونه می‌خواهد لیگ برتر را آغاز کند.

به گزارش خبرورزشی، وضعیت باشگاه نفت مسجدسلیمان مشخص نیست. این باشگاه که اسیر مسائل مدیریتی و مالی است هنوز نمی‌داند مدیرانش چه کسانی هستند و از چه طریقی قرار است ارتزاق روزی کنند.

وزارت نفت هم تکلیف این باشگاه را مشخص نمی‌کند. از مدتی قبل مجتبی حسینی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد که البته ماجراهای انتخاب این مربی و ادامه همکاری‌اش هم در نوع خود جالب است چرا که درست در روزهایی که مدیران باید استعفا می‌کردند حسینی به عنوان سرمربی انتخاب شد و در نهایت هم هیچ‌کدام از آنها حمایت خوبی از سرمربی منتخب خود نکردند.

مجتبی حسینی با وجود این شرایط عجیب تمرینات نفت مسجد سلیمان را در تهران در زمین بانک ملی آغاز کرد اما با توجه به اینکه وضعیت مدیریتی و مالی این باشگاه مشخص شدنی نیست امروز تصمیم گرفت که از ادامه همکاری با این باشگاه انصراف دهد.

این مربی همراه کادر خود چند روزی در زمین بانک ملی تمرین کردند اما جالب است که حتی آنهایی که این روزها مسئولیت اداره باشگاه را برعهده دارند اجاره این زمین را هم ندادند تا مهلت تمرین کردن این تیم هم در این زمین به پایان برسد.

با وجود این شرایط اصلا مشخص نیست این تیم لیگ برتری چگونه می خواهد از 10 آبان کار خود را در لیگ آغاز کند و سوالی که پیش می‌آید این است که آیا سازمان لیگ که این روزها وضعیت حرفه ای گری باشگاه ها را بررسی می‌کند از وضعیت این باشگاه جنوبی باخبر است یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی