نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال تاکید کرد در مدت کوتاه حضورش در این مسئولیت سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته است.

به گزارش خبرورزشی، پس از برکناری احمد سعادتمند از مدیرعاملی باشگاه استقلال، با نظر وزارت ورزش احمد مددی به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه جانشین وی شد تا هیات مدیره پس از بررسی‌های لازم مدیرعامل باشگاه را انتخاب کند.
احمد مددی امروز جمعه در مورد آخرین وضعیت باشگاه استقلال گفت: خدمت به استقلال و هواداران این تیم افتخار من هستند. من عاشق این هواداران هستم و تمام توانم را به کار خواهم گرفت تا به آن‌ها خدمت کنم. هواداران استقلال در این مدت اذیت شدند و من هم اذیت شدم.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ادامه داد: برای انتخاب سرمربی تیم بسیار حرفه‌ای و اخلاقمدار عمل کردیم. قبل از این که آقای فکری با باشگاه نساجی فسخ نکرد ما با ایشان وارد مذاکره نشدیم. بعد از استعفا وارد مذاکره شدیم. بعد از استعفا ایشان فسخ را از سازمان لیگ گرفته بود که من تماس گرفتم و آقای فکری به باشگاه آمدند. دو جلسه داشتیم که در جلسه اول به توافق نرسیدیم، اما در جلسه دوم توافق شد و رسما خبر حضور ایشان به عنوان سرمربی اعلام شد.
مدیی که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می‌کرد افزود: برای تیم فوتبال نساجی و هواداران این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. حتما مدیران باشگاه نساجی که همگی استقلال هستند موفقیت این تیم اهمیت دارد. امیدواریم که آن‌ها هم اخلاق حرفه‌ای را در این مورد رعایت کنند.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در مورد بدهی‌های این باشگاه نیز گفت: ضرب العجل تا ظهر شنبه است. با فعالیت‌های شبانه روزی که در شش روز گذشته صورت گرفته است کلیه امور مربوط به صدور مجوز حرفه‌ای صورت پذیرفته است و هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد. متاسفانه تعللی در این مورد صورت گرفته بود، اما نمی‌خواهم به آن بپردازم و باید رو به جلو حرکت کنیم.
مددی ادامه داد: تمام موارد به نتیجه رسیده است. توقع ما از برخی عزیزان بیشتر از این بود، اما برخی اذیت کردند. در این شرایط سخت انتظار داشتم که برخی طلبکاران شرایط را درک می‌کردند. توقع داشتم کمک بیشتری می‌کردند، اما این اتفاق رخ نداد.
وی در مورد وضعیت شیخ دیاباته گفت: شیخ دیابانه ۱۰ روز به ما فرصت داده بود که مطالباتش را پرداخت کنیم. ما تا ۱۴ اکتبر فرصت داریم که مطالبات این بازیکن را پرداخت کنیم. تمام تلاش بنده و هیات مدیره و سایر دوستان این است که بتوانیم برنامه ریزی کنیم تا تامین منابع صورت بگیرد. اگر دوستان به تعهداتی که دادندن عمل کنند فکر می‌کنم بتوانیم در فرصت باقی مانده بدهی به دیاباته را پرداخت کنیم. هواداران دعا کنند که ما در این فرصت محدود بتوانیم منابع مالی را تامین کنیم.
مددی در مورد میلیچ نیز گفت: ایشان روز ۸ مهر نامه‌ای به باشگاه داده و تاکید کرده که ۱۵ روز به باشگاه فرصت می‌دهد که مطالباتش را دریافت کند. در صورتی که نتوانیم این کار را کنیم قطعا قراردادش را فسخ خواهد کرد. امیدوارم بتوانیم این مطالبات را هم تامین کنیم.
وی در مورد مهدی قایدی نیز گفت: مهدی با باشگاه استقلال قرارداد دارد. هنوز در مورد ایشان هیات مدیره به جمع بندی نهایی نرسیده است که قایدی را حفظ کنیم یا به تیم دیگری ترانسفر شود. باید هیات مدیره در این مورد به جمع بندی برسد.
مددی در مورد علی کریمی نیز گفت: ایشان در اردوی تیم ملی است. با مدیر برنامه‌های علی کریمی صحبت کردیم. از طریق یکی از دوستان هم به کریمی پیام دادم. قرار شد هر وقت به ایران برگشت در مورد ماندنش در استقلال صحبت کنیم. کریمی عنوان کرده اگر به خارج از کشور نرود اولویت اولش استقلال خواهد بود.
سرپرست استقلال در مورد واسعی و مهدی پور نیز گفت: در صحبتی که با مدیران باشگاه داشتم عنوان کردند که فسخ قرارداد ایشان مشکل دارد. من باید ابتدا اطمینان حاصل کنم که ایشان مشکلی در مورد فسخ ندارد. اگر مشکلی نداشت با او مذاکره خواهیم کرد. قبلا هم با مدیران پیکان در مورد این بازیکن صحبت کردیم، اما رقم‌های نجومی پیشنهادی چند باشگاه کار را خراب کرد. تمایل داریم که واسعی به استقلال بیاید، اما باید راهکار قانونی آن را پیدا کنیم.
وی در مورد مشکلی که برای رشید مظاهری پیش آمده است گفت: موضوع شکایت تراکتور از این بازیکن در کمیته تعیین وضعیت در حال بررسی است و امیدوارم رای به سود استقلال صادر شود و ما بتوانیم رشید مظاهری را کنار خودمان داشته باشیم. امیدوارم با مستنداتی که وجود دارد رای به سود تیم استقلال باشد.
احمد مددی در مورد باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال نیز گفت: متاسفانه تعلل در پرداخت مطالبات شفر باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شد و پرونده جباروف هم به این موضوع اضافه شد و کار را سخت کرد. امیدوارم بتوانیم در سریعترین زمان ممکن بتوانیم این بدهی‌ها را پرداخت کنیم تا بتوانیم پنجره نقل و انتقالات را باز کنیم.
وی در مورد مبلغ کلی بدهکاری باشگاه استقلال نیز گفت: جمع بندی کلی این است که حدود ۳ میلیون دلار به نفرات خارجی بدهکار هستیم که باید تلاش کنیم این رقم را تامین و پرداخت کنیم. ما میراث دار این مبلغ بدهی هستیم و باید تلاش کنیم که این موانع را از سر راه برداریم. در این راه حمایت هواداران نیاز داریم. بین هواداران نباید دو دستگی وجود داشته باشد تا بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی