نکیسا: لک، پرسپولیس را در لیگ قهرمانان نگه داشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس گفت: می‌دانستم حامد دروازه‌بان خوبی است و به همین دلیل از حضورش در جمع سرخ‌پوشان حمایت کردم.

به گزارش خبرورزشی، در در مورد عمل کرد حامد لک در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: لک نمره قبولی نگرفت بلکه دکترا گرفت. او از دوستان عزیز من است که همیشه با هم در ارتباط بودیم. وقتی لک به پرسپولیس آمد خیلی تلاش کردم تا جامعه را متقاعد کنم که حامد خرید خوبی است، به خاطر همین واقعا از ته قلبم برای او خوشحال هستم.

وی ادامه داد: لک پرسپولیس را به لیگ قهرمانان آسیا برگرداند. اگر در بازی رفت با التعاون آن دو عکس العمل را نشان نمی‌داد و آن توپ‌ها را نمی‌گرفت پرسپولیس تا فینال صعود نمی‌کرد.

دروازه بان اسبق پرسپولیس در خصوص اینکه خیلی‌ها فکر می‌کردند لک در پرسپولیس وارد حاشیه می‌شود و نمی‌تواند موفق باشد، اظهار داشت: اینجا پرسپولیس است. خود لک هم می‌داند که کجا آمده به خاطر همین خودش حواسش هست که وارد حاشیه نشود.

نکیسا در پاسخ به این سوال که آیا مقایسه لک و علیرضا بیرانوند مقایسه درستی است یا خیر؟ تاکید کرد: این اصلا مقایسه درستی نیست، چون هر کسی را با خودش باید سنجید. نوع دروازه بانی لک با بیرانوند متفاوت است، اما چیزی که هست عملکرد او در لیگ قهرمانان آسیا فوق‌العاده بود.

وی درباره اینکه آیا لک توانایی این را دارد تا این عملکرد را ادامه بدهد؟ گفت: حتما همینطور است، او می‌تواند تا مدت‌ها به پرسپولیس کمک کند. وقتی گفتم لک در پرسپولیس موفق می‌شود به خاطر این بود که سال‌ها در این تیم بازی کردم و شرایط را می‌بینم و می‌دانم که چطور است. لک زیر نظر داود فنایی کار می‌کند که خودش دروازه‌بان بین المللی بوده و گلرهای زیادی را تربیت کرده است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حمایتش از داود فنایی عنوان کرد: عادت ندارم برای بزرگ کردن افراد بزرگ‌نمایی کنم، اما واقعیت‌ها را هم می‌گویم. فنایی در پرسپولیس زحمت کشیده و دروازه‌بانی بین المللی بوده و به خوبی می‌داند که چطور با دروازه‌بان‌هایش کار کند. اگر از داود فنایی و کارش حمایت نکنم به شخصیت و شعور خودم توهین کرده‌ام.

نکیسا در پایان گفت: عاشق این هستم که بازیکنان نسل خودم موفق شوند. دوست دارم تا همبازیان قدیمی‌ام مثل فنایی، گل‌محمدی، تارتار، دایی، نکونام، استیلی و ... موفق باشند. از خدایم بود که مجیدی در استقلال نتیجه می‌گرفت. دوست دارم هم نسل هایم مسائل فنی و مدیریت فوتبال را در اختیار داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی