۰
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود تلاش باشگاه پرسپولیس در بخش حقوقی به همراه ویدئوی عذرخواهی و دفاعیات آل‌کثیر می‌تواند گام مثبتی در جهت بخشش یا گرفتن تخفیف در مورد این محکومیت سنگین باشد.

به گزارش خبرورزشی، محرومیت عیسی آل‌کثیر اگر ادامه داشته باشد، پرسپولیسی‌ها در شروع لیگ به یک دردسر واقعی می‌افتند و تا فروردین و احتمالاً پایان نیم‌فصل نخست نمی‌توانند از این مهاجم قبراق و سرحال خود استفاده کنند.

عیسی که حالا به محبوبیت جادویی دست پیدا کرده و پرسپولیسی‌ها مدام از او صحبت می‌کنند، امیدوار است محرومیتی که بابت یک شادی گل نه‌چندان تحریک‌آمیز انجام داده بود، از بین رفته یا حداقل کاهش یابد. در این مسیر، مدیران باشگاه باید با او همکاری کنند، اما یکی از مسئولان پرسپولیس در این مورد به ما گفت: «طبق مقررات بین‌المللی و جاری، باشگاه پرسپولیس ۱۰ روز پس از ابلاغ محرومیت عیسی باید درخواست گراندز رأی یا شرح تفصیلی محکومیت این بازیکن را ارائه می‌داد تا پرونده در مسیر اصلی خود حرکت می‌کرد که این اقدام هم انجام شده و اکنون هم منتظر شرح رأی آل‌کثیر هستیم. پس از آن، دایره حقوقی باشگاه پرسپولیس تصمیم می‌گیرد کار را به کدام وکیل بسپارد. پس از دریافت گراندز رأی، ما سه روز برای ثبت اعتراض اولیه و پنج روز برای ارسال لایحه دفاعی زمان در اختیار داریم و می‌توانیم با استفاده از این فرصت، بهترین دفاع ممکن را داشته باشیم.»

گفته می‌شود تلاش باشگاه در بخش حقوقی به همراه ویدئوی عذرخواهی و دفاعیات آل‌کثیر می‌تواند گام مثبتی در جهت بخشش یا گرفتن تخفیف در مورد این محکومیت سنگین باشد. عیسی همچنین به پرداخت ۱۰ هزار دلار هم محکوم شده که مشخص نیست در صورت تغییر رأی محکومیت، این جریمه چه سرنوشتی خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی