نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
خلعتبری: با مربی شهرخودرو مشکل داشتم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرضا خلعتبری درباره جدایی از شهرخودرو و پیوستن به سپاهان برای حضور در لیگ بیستم صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش خبرورزشی، محمدرضا خلعتبری که در سال‌های اخیر در تیم‌های زیادی بازی کرده، برای سومین بار در ۳۷ سالگی به سپاهان بازگشته و این بار شاگرد هم‌تیمی سابق خود یعنی محرم نویدکیا شده است. خلعتبری درباره جدایی از شهرخودرو و پیوستن به سپاهان برای حضور در لیگ بیستم صحبت‌هایی را مطرح کرد.

با محرم و رحمان در سپاهان همبازی بودم
اصفهان شهر من است و سال‌ها در سپاهان و ذوب‌آهن بازی کردم. بازی کردن در تیم سپاهان را دوست دارم و برایم لذت‌بخش است. شرایط مهیا بود که مجدداً به سپاهان برگردم و با کسانی که دورانی همبازی بودم، دوباره همکاری کنم.

یکی از کمک‌های رحمتی برای من مشکل درست کرد
من با رحمتی مشکلی نداشتم. البته یک سال دیگر با شهرخودرو قرارداد داشتم، اما تماسی از سوی او با من صورت نگرفت. من به او و تمام کمک‌هایش احترام می‌گذارم. این‌طور که به گوش من رسیده، یکی از کمک‌های رحمتی حرف‌هایی در خصوص من به او زده و همین موضوع مشکل‌ساز شده. من هم نمی‌دانم این شخص کیست!

مرا نخواستند
من آن‌قدر مرد هستم که اگر اشتباهی کرده باشم، می‌پذیرم و حتی عذرخواهی می‌کنم. رحمتی مستقیماً با من صحبتی انجام نداد. او در تیم پشت من بازی می‌کرد و برایش خیلی احترام قائل بودم و او را «آقامهدی» صدا می‌زدم. حتماً بازیکنان دیگری هستند که می‌توانند بیشتر از من کمک کنند و به همین خاطر مرا نخواستند.

امیدوارم رحمتی مجبور نشود جواب پس بدهد!
امیدوارم شهرخودرو نتیجه بگیرد تا بعداً رحمتی مجبور نشود بابت رفتن و آمدن یک‌سری از بازیکنان جواب پس بدهد. من همیشه به نظر سرمربی تیم احترام گذاشتم و با تمام وجود بازی کردم. دو، سه پیشنهاد خوب دیگر هم داشتم که از بین آن‌ها سپاهان را انتخاب کردم. باز هم می‌گویم جدایی از شهرخودرو دست خودم نبود، اما حمیداوی خیلی کمک کرد که بدون مشکل جدا شوم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی