نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آقایی: فینالیست شدن در آسیا آرزوی خیلی از تیم‌هاست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع پرسپولیس گفت: مهم نیست چه تیمی به مصاف ما می‌آید چرا که هر تیمی در بازی فینال مقابل هم حاضر شود ما برای برد به زمین می‌رویم.

به گزارش خبرورزشی، سعید آقایی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص وضعیت خودش در روزهای تعطیلی تمرینات پس از فینالیست شدن در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از وقتی که از قطر به ایران برگشتیم به تبریز آمدم تا بتوانم به استراحت بپردازم. به هر حال ما به افتخار زیادی رسیدیم و به فینال آسیا رفتیم که لذت این مسئله برای خیلی‌ها آرزوست. این روزها مشغول استراحت هستیم، اما از چهارشنبه تمرینات انفرادی خودم را شروع کردم و منتظر هستم تا تمرینات گروهی با تیم آغاز شود تا سرحال و قبراق در تمرینات حضور پیدا کنم. ما آماده آغاز دور جدید تمرینات و بازی‌ها خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس با یک امتیاز به قطر رفت و خودت فکر می‌کردی فینالیست به ایران برگردید افزود: همان زمان من تازه به پرسپولیس آمده بودم و از نظر فکری استرس زیادی داشتم. شاید فکر نمی‌کردم که پرسپولیس بتواند فینالیست شود، اما وقتی بازی‌ها شروع شد متوجه شدیم که می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. از طرفی سرمربی تیم به همه ما اعتماد زیادی داشت و صحبت‌هایش باعث شد تا با تلاش چند برابری در مسابقات حاضر شویم و خوشبختانه جواب‌مان را هم گرفتیم.

آقایی درباره اظهارات یحیی گل‌محمدی در خصوص او و تمجیدهایی که در یک برنامه تلویزیونی از این بازیکن کرد تصریح کرد: واقعا از آقای گل‌محمدی تشکر می‌کنم. این وظیفه من بود که تا جایی که می‌توانم برای پرسپولیس تلاش کنم. من به عنوان یک فوتبالیست وظیفه دارم که در بازی بهترین عملکرد را داشته باشم هرچند که در بازی‌های ابتدایی کمی استرس همراهم بود، اما در بازی‌های بعدی شرایط من بهتر شد و راحت‌تر توانستم به پرسپولیس کمک کنم. امیدوارم این روند در بازی‌های آینده هم ادامه داشته باشد.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند به عنوان اولین تیم ایرانی به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا برسد خاطرنشان کرد: هنوز رقیب‌مان در فینال مشخص نیست و ما منتظر هستیم ببینیم چه تیمی رقیب ما خواهد بود. مطمئنا کادرفنی آنالیز دقیقی از رقیب انجام خواهد داد، اما ما حتماً برای بردن به زمین می‌رویم. مهم نیست چه تیمی به مصاف ما می‌آید چرا که هر تیمی در بازی فینال مقابل هم حاضر شود ما برای برد به زمین می‌رویم. مطمئناً با تلاش و تمرکز زیادی بازی خواهیم کرد تا بتوانیم با قهرمانی در آسیا دل هواداران را شاد کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی